سامانه 110 پلیس اصفهان چند زبانه شد

به گزارش وبلاگ عکس، در راستای افزایش امنیت و ایجاد شرایط بهتر برای گردشگران خارجی در اصفهان سامانه 110 پلیس اصفهان چند زبانه شد.

سامانه 110 پلیس اصفهان چند زبانه شد

اصفهان یا اسپهان شهری باستانی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است. اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است و بیشتری آمار جذب توریستان را پس از مشهد دارد. این شهر پس از اسلام مدت ها مرکز صفویان بود و آثار تاریخی زیادی از این عصر در دل اصفهان واقع شده است. سالانه میلیون ها توریست خارجی برای بازدید از جادوی معماری ایرانی به اصفهان می آیند و بیشترین مقدار بازدید از این شهر در فصل بهار و ایام نوروز است. از زیباترین و محبوب ترین جاذبه های اصفهان، میدان نقش دنیا است که در میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده است. این شهر به اصفهان نصف دنیا مشهور است. اصفهان در سال 2006 به عنوان مرکز فرهنگی دنیا اسلام و در سال 1388 به عنوان مرکز فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و همین طور به عنوان مرکز صنعتی ایران بعد از تهران انتخاب شده است.

مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان از چند زبانه شدن سامانه 110 پلیس اصفهان در راستای افزایش امنیت توریستان خارجی اطلاع داد.

مهدی معصوم بیگی اعلام کرد که برای افزایش امنیت توریستان داخلی و خارجی پلیس توریستی تاثیر خوبی داشته و با وجود تبلیغات منفی بسیاری که وجود دارد رضایتمندی توریستان خارجی سهم خوبی داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه توضیح داد:

در اصفهان سامانه 110 پلیس توریستان راه اندازی شده است. اگر یک توریست خارجی تا امروز با پلیس تماس می گرفت با مشکل روبرو می شد. اما کاربرانی در محل این سامانه مستقر شده اند که زبان های متعددی را می شناسند و در صورت تماس توریست خارجی این افراد به آن ها ارجاع می شوند. این اتفاق گام رو به جلو است تا شرایط بهتری داشته باشیم.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "سامانه 110 پلیس اصفهان چند زبانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه 110 پلیس اصفهان چند زبانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید