سحر قریشی عجیب به مادر جوانش شبیه است!

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران:عکس جالبی از سحر قریشی در کنار مادرش منتشر شده است.

سحر قریشی عجیب به مادر جوانش شبیه است!

سحر قریشی عکس جالبی از خودش منتشر کرد .در این عکس سحر قریشی در کنار مادرش است . سحر قریشی شباهت زیادی به مادرش دارد . در این عکس سحر قریشی در حالی در کنار مادر جوانش است که شباهت زیاد آن ها به هم جلب توجه می نماید.آیا ممنوع التصویری از سحر قریشی برداشته شده است؟

احمد رنجبر در هفت صبح نوشت: سریال دادستان سرانجام ممنوع الکاری سحر قریشی در تلویزیون است. او سال 88 برای نخستین بار بازیگری را با سریال دلنوازان تجربه کرد و بعد از آن اجازه همکاری با تلویزیون از او سلب شد.

در این مدت کارگردان های مختلف بارها برای برطرف مشکل قریشی دورخیز کردند، اما در دقیقه 90 تیرشان به سنگ خورد. مسعود ده نمکی بالاخره توانست مشکل را حل نماید و حالا قریشی یکی از بازیگران سریال تازه یعنی دادستان است؛ سریالی که پخش آن مدتی است در شبکه سه آغاز شده.

ماجرای ممنوع الکاری سحر قریشی

در سال هایی که سحر قریشی ممنوع الکار بود، روایت های مختلفی درباره این ماجرا به گوش می رسید، اما هیچوقت رسما تأیید نشد. کارگردان ها بارها برای برطرف مشکل این بازیگر کوشش کردند، ولی پیروز نشدند.

بارها نام سریال هایی به میان آمد که قرار بود قریشی در آن ها بازی کند. بچه های نسبتا بد، آوای باران و دختران حوا از جمله سریال هایی است که حتی خبر حضور قریشی در آن ها رسانه ای شد. بااین حال در مرحله پیش فراوری، مدیران مانع از شکل گیری همکاری او می شدند. واقعا نمی دانم کجا باید چیزی به کسی می گفتم و نگفتم یا در جایی کسی را نشناخته ام یا… که من را کنار گذاشتند.

قریشی سال 95 در گفت وگو با هفت صبح تعریف کرد که خودش هم علت را نمی داند: وقتی عرف جامعه ما تعیین است، اما ممیزی های تلویزیون از این عرف پای خودشان را فراتر می گذارند و مثلا می گویند این خانم صلاح نیست در تلویزیون باشد چه باید کرد؟ وقتی می بینم هیچ کس علت ممنوع الکاری من را نگفته و به من جوابی نمی دهند، در نهایت به این جواب های کاملا شخصی می رسم.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا

به "سحر قریشی عجیب به مادر جوانش شبیه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحر قریشی عجیب به مادر جوانش شبیه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید