هر آنچه درباره فیلم ددپول 3 مارول می دانیم

به گزارش وبلاگ عکس، ددپول که با نام وید ویلسون هم شناخته می گردد، برای اولین بار در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین ظاهر شد و تنها چیزی که باعث شد در دل مردم جا باز کند این بود که رایان رینولدز نقشش را به زیبایی ایفا کرد، بنابراین مردم فقط می خواستند ببینند که او دوباره آن لباس قرمز زیبا را بر تن می نماید و همان نقش طنزآمیز و خنده دار را که عاشقش شده بودند بر عهده می گیرد یا نه.

هر آنچه درباره فیلم ددپول 3 مارول می دانیم

همین اشتیاق باعث شد که بالاخره هفت سال بعد اولین فیلم ددپول در سال 2016 ساخته گردد و پس از آن دو سال بعد در سال 2018، شاهد فراوری فیلم ددپول 2 باشیم. حتما خوب می دانید که فیلم های ددپول یک حس طنز بی ادبانه خاصی را در درون خود پنهان نموده اند که برای یک فیلم ابرقهرمانی کاملا مناسب است.

با این حال، مدت زیادی بعد از فراوری این فیلم ها، رقابت بین فاکس قرن بیستم که حقوق شخصیت های مردان ایکس را از آن خود نموده بود و شرکت مادر مارول یعنی دیزنی شروع شد و دیزنی، فاکس قرن بیستم و تمام دارایی های آن را در سال 2019 خریداری کرد. این به معنای انتها غیررسمی فرانچایز مردان ایکس استودیوی فاکس بود، بنابراین این فرنچایز با فیلم های مردان ایکس: ققنوس سیاه و جهش یافته های تازه که چندان مورد استقبال قرار نگرفتند به انتها رسید.

اگرچه این اخبار بسیاری از مخاطبان را ناراحت کرد، اما واگذاری فاکس به دیزنی به این معنی بود که شخصیت های فرنچایز مردان ایکس دیگر به جهانی سینمایی مارول تعلق دارند. بنابراین چندی بعد ایوان پیترز در وانداویژن محصول سال 2021 به عنوان کوئیک سیلور ظاهر شد و سپس ما شاهد بازگشت پاتریک استوارت در نقش چارلز خاویر در فیلم دکتر استرنج در چند جهانی دیوانگی بودیم.

ظهور ستارگان مختلف و شخصیت های تازه و جهان های دیگر بسیار جالب و در نوع خود سرگرم کننده است هر چند ما این امر را مدیون حماسه چند جهانی جهانی سینمایی مارول هستیم. با این حال، زمانی که رایان رینولدز در کانال یوتیوب خود به ساخت ددپول 3 اشاره نمود، گفت که قرار است دوباره یک قهرمان پنجه دار در این فرنچایز ظاهر گردد. بنابراین حال باید دید که این قهرمان پنجه دار چه کسی است و آیا حضور او می تواند مخاطبان را شگفت زده کند یا خیر. البته که همه می دانیم این قهرمان پنجه دار همان ولورین است!

آیا تریلری برای ددپول 33 ارائه شده است؟

خب هنوز این اتفاق نیفتاده، زیرا قرار است فیلم برداری این فیلم که دنباله سوم از فرنچایز ددپول است تازه در سال آینده یعنی سال 2023 شروع گردد. همان طور که در بالا ذکر کردیم، رایان رینولدز به وسیله کانال یوتیوب خود همواره ما را در جریان اخبار تازه مربوط به این فرنچایز قرار می دهد بنابراین بد نیست که به کانال یوتیوبش سری بزنید.

در آخرین ویدئویی که در کانال رینولدز آپلود شده او در حال اجرا کارهای روزانه اش مانند کار با کامپیوتر و ورزش کردن است اما برای انجام این کارها نسخه ای از لباس ددپول را به تن نموده که کاملا یادآور لباس سیاه و خاکستری شخصیت ایکس فورس کمیک هاست. این ردا جدای از ردای استانداردش، یکی از محبوب ترین لباس های این کاراکتر به شمار میرود. با همه این ها رینولدز گفته که واقعا هیچ نظری در رابطه با دنباله سوم ندارد البته به جز در یک مورد و آن این است که گویا قرار است هیو جکمن هم در کنار او به ایفای نقش بپردازد. هیو جکمنی که درست مانند روز اول است. بنابراین در یکی از صحنه ها رینولدز از او می پرسد: هی هیو، می خواهی یک بار دیگر نقش ولورین را بازی کنی؟ و هیو می گوید بله و بعد هم آهنگ من همواره تو را دوست خواهم داشت ساخته ویتنی هیوستون در پس زمینه شروع به پخش می نماید. این ویدئوی باورنکردنی با شعار نسخه تازهی از هیو و پوستری با لوگوی ددپول به انتها می رسد. البته پوستری که یک ولوریون بزرگ در آن حضور دارد.

کمتر از 24 ساعت بعد، رینولدز ویدیوی بعدی را منتشر کرد که جکمن هم در آن حضور داشت و در کوشش بود تا به این سوال پاسخ دهد که ولورین پس از مرگش در لوگان چگونه دوباره بازگشته اما ناگهان ویدئو نصف کاره قطع می گردد و آهنگی شروع به نواختن می نماید.

ددپول 3 قرار است در چه تاریخی و در کجا به نمایش گذاشته گردد؟

حال که رینولدز تمام اخبار مربوط به ددپول 3 را در کانالش منتشر نموده، تعیین شده که این دنباله قرار است کمتر از دو سال دیگر در تاریخ 6 سپتامبر 2024 وارد سینماهای سرتاسر جهان گردد. با توجه به پیروزیت دو فیلم اول در باکس آفیس، ددپول 3 هم به احتمال زیاد هم در سینماها اکران خواهد شد و هم یک ماه و نیم بعد از آن در سرویس استریم دیزنی+ و یا هولو به نمایش در خواهد آمد.

آیا ددپول 3 به روایت داستانی در جهانی سینمایی مارول خواهد پرداخت؟

بله فیلم ددپول 3 به عنوان یکی از محصولات جهانی مارول در نظر گرفته می گردد و رئیس این استودیو، کوین فایگی تایید نموده که این فیلم بخشی از جهانی سینمایی مارول خواهد بود. البته، این امر لزوما به این معنا نیست که کل فیلم در جهانی مارول اتفاق می افتد. زیرا احتمال چنین چیزی بسیار کم است اما باید به خاطر داشته باشیم که حماسه چند جهانی فعلی، قبلا شخصیت هایی از هر دو فیلم مرد عنکبوتی سم ریمی و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست را در خود جای داده است. بنابراین فیلم ددپول 3 می تواند شخصیت هایی از خط زمانی قرن بیستم را با خط زمانی جهانی مارول تلفیق کند، البته جزئیات داستان فیلم در حال حاضر همچون یک راز است و بعدا تعیین خواهد شد که کدام شخصیت ها در این فیلم حضور خواهند داشت.

آیا ددپول 3 هم رده بندی R را کسب خواهد نمود؟

مدیرعامل سابق شرکت والت دیزنی، باب ایگر و رئیس استودیوی مارول، کوین فایگی، پیش تر اعلام نموده اند که سومین فیلم ددپول هم درست همچون فیلم های قبلی رده بندی R را حفظ خواهد نمود، این بدان معنی است که در این فیلم شاهد صحنه های خشن زیادی خواهیم بود و زبان فیلم هم به شدت تند و تیز خواهد بود. اگر این وعده ها درست باشند، فیلم ددپول 3 اولین فیلم جهانی سینمایی مارول است که امتیاز 17 یا بالاتر را دریافت خواهد نمود، مگر اینکه فیلم آینده تیغه محصول سال 2023 با بازی ماهرشالا علی نیز مانند فیلم های قدیمی تیغه دارای رتبه R باشد.

آیا فیلم های قبلی ددپول و مردان ایکس برای پخش در دسترس همه قرار دارند؟

بله هم فیلم ددپول و هم فرانچایز مردان ایکس کمپانی فاکس قرن بیستم برای پخش در دیزنی پلاس و در دسترس همه قرار دارند. ددپول 1، ددپول 2 و لوگان محصول سال 2017 اوایل امسال وارد سرویس استریم دیزنی پلاس شدند و می توان آن ها را اولین فیلم های دارای رتبه R دانست که در این پلتفرم خانواده پسند به نمایش در آمده اند.

چه کسی قرار است کارگردانی ددپول 3 را بر عهده داشته باشد؟

فرنچایز ددپول تا به امروز کارگردانان زیادی داشته، ابتدا تیم میلر که پیش تر فیلم ترمیناتور: سرنوشت تاریک را ساخته و بعد از او دیوید لیچ، یعنی کارگردان قطار سریع السیر برای این فرنچایز انتخاب شدند و حالا گویا کارگردان تازهی برای این مجموعه انتخاب شده است. شاون لوی که اخیرا برای کارگردانی سریال چیزهای عجیب به شدت مورد تحسین قرار گرفته، پیشتر با رایان رینولدز در فیلم کمدی مرد آزاد محصول سال 2021 که با اقتباس از بازی های ویدئویی ساخته شده بود و فیلم خانوادگی پروژه آدام محصول سال 2022 که به موضوع سفر در زمان می پردازد همکاری نموده است.

وندی مولینوکس و لیزی مولینوکس لوژلین هم قرار است به گروه دست اندرکارن فیلم بپیوندند، البته آن ها به عنوان نویسندگان این فیلم حضور خواهند داشت و خود رینولدز نیز قرار است در نوشتن فیلم نامه به آن ها یاری کند. از دیگر نویسندگان این فیلم می توان به رت ریس و پل ورنیک اشاره نمود که داستان دو فیلم اول این مجموعه را نیز به رشته تحریر درآورده اند.

چه کسی در ددپول 3 به ایفای نقش خواهد پرداخت؟

با وجود اینکه داستان ددپول قرار است در جهانی سینمایی مارول اتفاق بیفتد، باز هم رایان رینولدز نقش شخصیت اصلی را بازی می نماید و قطعا او با شکستن دیوار چهارم، به تغییر جهان های موازی این جهان یاری خواهد نمود. البته هیو جکمن هم قرار است نقش ولورین را برای دهمین و به احتمال زیاد آخرین بار بازی کند. اگرچه وقتی چنین شخصیت های چندوجهی ای را می بینیم، به این نتیجه می رسیم که شانس بیشتری برای ساخت یک صحنه مبارزه بزرگ با حضور همه آن ها وجود خواهد داشت.

آخرین بازیگر تایید شده فیلم ددپول 3 که در همه فیلم های این کاراکتر حضور دارد، هم اتاقی و برترین دوست وید، بلایند آل است که درست همچون قبل، لزلی اوگامس، نقشش را ایفا خواهد نمود. هنوز معلوم نیست که آیا دیگر کاراکترهای مورد علاقه مخاطبان مانند جاش برولین در نقش کیبل یا زازی بیتز در نقش دومینو در این فیلم حضور خواهند داشت یا خیر، اما به احتمال زیاد چند چهره آشنا در کنار رینولدز و جکمن حضور خواهند داشت تا فیلم ددپول 3 بیش از پیش هیجان انگیز گردد.

آخرین بار ددپول و ولورین کجا و در چه حالی دیده شدند؟

خب برای پاسخ دادن به این سوال ما تمام کوششمان را می کنیم تا داستان های ولورین و ددپول را برایتان خلاصه کنیم. اگرچه وید ویلسون ابتدا در خاستگاه مردان ایکس: ولورین ظاهر شد، اما برای اولین بار در فیلم ددپول محصول سال 2016 حضور پررنگی داشت، در این فیلم او نقش مزدوری را بر عهده داشت که سرطان تقریبا از پا درش آورده بود. پس از آن سازمانی مخفی به او قول داد که نه تنها درمانش کند، بلکه قدرت هایش را هم افزایش دهد. آن ها دارویی به او دادند که هم مداوایش کرد و هم باعث شد که او به موجودی فناناپذیر تبدیل گردد، اما این چیزها به قیمت مخدوش کردن رویاهای او و بروز ترس از رویارویی با محبوبش ونسا تمام شد. در ادامه وید به موجودی تبدیل شد که دیوار چهارم را شکست و در جهانی مارول ضرب و شتم و خون زیادی به راه انداخت و درست به همان ابرقهرمانی تبدیل شد که مخاطبان مارول انتظارش را داشتند.

در ددپول 2 ونسا در همان اوایل فیلم به طرز تکان دهنده ای کشته می گردد و همین امر باعث می گردد که وید مجددا به افسردگی مبتلا گردد. کلوسوس با بازی استفان کاپیچیچ از مردان ایکس به وید فرصتی دوباره می دهد و ددپول در نهایت پدر خواندگی یک جهش یافته نوجوان به نام راسل با بازی جولیان دنیسون را بر عهده می گیرد. او ابتدا از راسل در برابر مسافر زمان انتقام جویی به نام کیبل با بازی جاش برولین محافظت می نماید، هر چند در نهایت این موضوع ختم به خیر می گردد و آن ها به دوستان هم تبدیل می شوند. آخرین بار دیدیم که ددپول از دستگاه سفر در زمان کیبل برای نجات ونسا استفاده می نماید. با توجه به اینکه مفاهیم سفر در زمان و چند جهانی به هم مرتبط هستند، موضوع سفر در زمان که در فیلم ددپول مطرح شده می تواند این فیلم را به خوبی به جهانی مارول مرتبط کند.

در خصوص ولورین هیو جکمن، باید بگوییم که داستان او کمی طولانی است و پر و بال بیشتری دارد، زیرا او تقریبا از همان روز اول در فیلم مردان ایکس محصول سال 2000 حضور داشته است. این جهش یافته بداخلاق که لوگان نام داشت، بی هدف این سو و آن سو پرسه می زد، البته قبل از اینکه وارد مدرسه خاویر گردد که برای بچه هایی با استعدادهای ویژه مهیا شده بود. او در این مدرسه فرصتی پیدا کرد تا به یک قهرمان تبدیل گردد و وظیفه تدریس نسل تازهی از جهش یافته ها را بر عهده بگیرد. او حتی عاشق ژان گری با بازی فامکه یانسن شد، اما متاسفانه هرگز نتوانست زندگی آرامی در کنار او داشته باشد.

آخرین باری که شاهد حضور لوگان بر روی پرده سینما بودیم سال ها بعد را نشان می داد یعنی زمانی که تمام مردان ایکس به جز لوگان و چارلز خاویر کشته شده بودند. لوگان بسیار پیر شده و در نهایت به لورا با بازی دافنه کین که نسخه شبیه سازی خودش است و به گونه ای دخترش حساب می گردد، یاری می نماید تا از دست گروهی از شکارچیان جهش یافته فرار کند. در انتها، با وجود اینکه لوگان پیروز شده بود چندین قرن زندگی کند، پیر و شکسته می گردد و برای نجات لورا خودش را قربانی می نماید. البته این فیلم لوگان معمولا به عنوان یک روایت مستقل در نظر گرفته می گردد نه به عنوان بخشی از خط داستانی مردان ایکس، بنابراین به احتمال زیاد ما شاهد بازگشت نسخه ای از شخصیت لوگان خواهیم بود که هنوز این اتفاقات غیرمنتظره را تجربه ننموده است.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه درباره فیلم ددپول 3 مارول می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه درباره فیلم ددپول 3 مارول می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید