سینما

گلکسی A55 در برابر A54؛ ارتقای جزئی یا معنادار؟

سامسونگ امسال توجه زیادی به گلکسی A55 نشان داده است از بین ویژگی های مهم ظاهری این گوشی می توانیم به استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس برای نمایشگر اشاره کنیم. چیپست تازه Exynos 1480 نیز در مقایسه با مدل سال گذشته، ارتقاء قابل توجهی...

30 فروردین 1403

ببینید، ربات های انسان نمای گوگل در زمین چمن، فوتبال بازی می نمایند

پس از سال ها کوشش، ربات های دوپای Google DeepMind توانستند تا رودرروی هم یک مسابقه فوتبال برگزار نمایند. بازی بامزه این دو ربات کوچک را در ادامه ببینید.

27 فروردین 1403

نگاه نزدیک به دوربین ریلمی 12 پرو پلاس

ریلمی پس از عرضه موفقیت آمیز گوشی هوشمند ریلمی GT5 پرو که ویژگی های بسیار جذابی را ارائه می دهد، این بار سری نو گوشی های ریلمی 12 پرو که دو عضو هیجان انگیز شامل ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس دارد را در اختیار کاربران قرار داد. در این مطلب نگاهی کوتاه خواهیم...

12 اسفند 1402

بازی Helldivers 2 فیلم Starship Troopers را دوباره سر زبان ها انداخت

جنگاوران اخترناو (Starship Troopers)، فیلم علمی تخیلی دهه 90 میلادی، اخیرا با توجه بیشتری روبرو شده که این موضوع به انتشار بازی Helldivers 2 روی پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی نسبت داده شده است.

3 اسفند 1402

مخابرات تجهیزات فیبر نوری بعضی شرکت ها را تخریب کرد

وزیر ارتباطات به خبرها و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی پیرامون تخریب تجهیزات فیبر نوری شرکت آسیاتک به وسیله مخابرات واکنش نشان داد.

30 بهمن 1402

جنجال عکس قدیمی بازیگر سرشناس در فضای مجازی

در فیلم دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه صحنه ای جنجالی با حضور جانی دپ و اورلاندو بلوم وجود دارد که پس از سال ها حالا محل بحث کاربران فضای مجازی شده است.

23 دی 1402

میدان اطراف برج کج قرون وسطایی بولونیا برای چند سال بسته خواهد شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، میدان اطراف برج کج قرون وسطایی بولونیا برای چند سال بسته خواهد شد.

8 آبان 1402

کلاس های سرعت کارت حافظه، مروری بر استانداردهای کارت حافظه

کارت های حافظه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده اند و در کاربردهای متفاوتی از دوربین های دیجیتال گرفته تا گوشی های هوشمند، کنسول های بازی و سایر دستگاه های قابل حمل را شامل می گردد. کارت های حافظه در اشکال و ظرفیت های مختلفی وجود دارند، اما...

6 آبان 1402

کامبک زارع و جدال با قهرمان ترکیه ای

امیرحسین زارع نماینده وزن 125 کیلو کشورمان به نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتی رسید و حریف طا ها آکگل ترکیه ای شد.

25 شهریور 1402

اگر می خواهید نویسنده شوید بخوانید، صحیح نویسی در داستان نویسی را یاد بگیرید

ثبت نام کلاس های داستان نویسی انوشه منادی، نویسنده و فیلمنامه نویس شروع شد. منادی گفت: کسانی که دوره کامل کلاس ها را بگذرانند، می توانند مانند نویسندگان حرفه ای دست به قلم ببرند و صحیح نویسی را به درستی بیاموزند.

19 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

مادر شهیدی از معبد شینتو

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ فروش بلیت نمایش دختر وطن آغاز خواهد شد. این نمایش به نویسندگی محمدرضا قلمبر و کارگردانی بهرام سروروی نژاد است که با نیم نگاهی به کتاب مهاجر سرزمین آفتاب ساخته شده است.

6 شهریور 1402

مزه دار کردن مرغ برای جوجه کباب ؛ 5 روش طلایی برای مزه دار کردن مرغ کبابی

مزه دار کردن فیله های مرغ یا تکه های جوجه کبابی مرغ قبل از پخت تاثیر زیادی در طعم و مزه آن بعد از پخت دارد. شما می توانید مرغ را در منزل با روش هایی بسیار آسان و با موادی در دسترس به اشکال مختلف مزه دار کنید.

16 مرداد 1402

آنالیز گوشی شیائومی 13 لایت؛ هدیه ویژه برای علاقمندان به عکاسی

تقریبا یک دهه قبل، خرید یک گوشی با پسوند لایت به معنی انتخاب دستگاهی با ظاهر پرچم داران، اما سخت افزاری ضعیف تر و به خصوص، نمایشگری کوچک تر بود. اما شرکت های سازنده گوشی های هوشمند با هدف حذف بار منفی احتمالی خرید یه گوشی با پسوندی که نشانگر دستگاهی ضعیف...

8 مرداد 1402

نمایش 3 فیلم کوتاه کمدی در برنامه نور، صدا، دوربین، خنده

به گزارش خبرنگاران ؛ جلسه نو برنامه نور، صدا، دوربین، خنده با نمایش و نقد سه فیلم کوتاه کمدی برگزار می گردد.

31 خرداد 1402

بزرگان فلسفه و رهبران فکری کمتر درباره معلویت سخن می گویند، تأکید بر تغییر نگرش مردم و سیاست گذاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران، نشست انعطاف پذیری شناختی و ابعاد اجتماعی شکوفایی: گذار از معلولیت به دگرتوانی با سخنرانی هادی صمدی به همت موسسه دکسا در باغ کتاب تهران برگزار گردید.

30 خرداد 1402

فخری خوروش درگذشت

فخری خوروش هنرپیشه قدیمی سینما و تئاتر امروز در سن 94سالگی درگذشت.

23 خرداد 1402

زن ایده آل و زیبا از دید هوش مصنوعی ، آیا واقعا این چیزی است که کامل به نظر می رسد؟

خبرنگاران- هفته گذشته خالق Chat GPT در مقابل سناتورهای آمریکایی ایستاد و به آنان هشدار داد که هوش مصنوعی می تواند آسیب قابل توجهی به دنیا وارد کند. سام آلتمن با درخواست برای وضع مقررات بیش تر در خصوص همان فناوری که به ایجاد آن یاری نموده گفت: بدترین ترس من...

2 خرداد 1402

عکسی دیده نشده از گریم تازه و متفاوت لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در دهه 80 و 90 در سینما و تلویزیون پرکار بود. اما حالا 4 سال است که تلویزیون دور شده و فاصله اش از سینما نیز به چهار سال رسیده است.

24 اردیبهشت 1402

کامنت خنده دار بهرنگ علوی پای پست کریستیانو رونالدو

در هفته های اخیر اخباری متناقض و عجیب درباره زندگی شخصی کریس رونالدو ستاره فوتبال دنیا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. حتی بعضی از رسانه های خارجی مدعی شدند که این زوج مشهور با یکدیگر اختلاف دارند و به زودی از هم جدا خواهند شد. پس از این شایعات بود که...

12 اردیبهشت 1402
تعداد: (116)