یک جایزه دیگر به محسن تنابنده می رسد؟

به گزارش وبلاگ عکس، محسن تنابنده برای فیلم جنگ جهانی سوم در جوایز فیلم آسیا، نامزد برترین بازیگر اصلی مرد شد.

یک جایزه دیگر به محسن تنابنده می رسد؟

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا لیست نامزد های خود را در 16 رشته امروز 16 دی ماه در حالی بیان کرد که فیلم سینمایی جنگ دنیای سوم ساخته هومن سیدی در رشته برترین بازیگر اصلی مرد، نامزد دریافت جایزه برای محسن تنابنده شد.

محسن تنابنده پیش از این هم جایزه برترین بازیگر مرد را برای این فیلم از بخش افق های جشنواره فیلم ونیز و جشنواره دنیا سینمای لس آنجلس دریافت نموده است.

این رویداد معتبر که در سال 2013 به وسیله سه جشنواره فیلم هنگ کنگ، توکیو و بوسان پایه گذاری شده، مراسم اعطای جوایز سال جاری را در روز یکشنبه 21 اسفند/12 مارس در هنگ کنگ برگزار خواهد نمود.

لیست نامزد ها شامل 81 نامزدی برای 30 فیلم از 22 کشور بوده که فیلم کره ای تصمیم به ترک کردن ساخته پارک چان-ووک با ده نامزدی پیشتاز فیلم های آسیایی در شانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیاست.

فیلم های تصمیم به ترک کردن، ماشین منو بران، از ژاپن، شاعر از قزاقستان، پونیین سلوان: بخش اول از هند و وقتی موج ها رفته اند از فیلیپین نامزد جایزه برترین فیلم و هیروکازو کوره-ادا برای فیلم دلال، پارک چان-ووک برای فیلم تصمیم به ترک کردن، ریوسوکه هاماگوچی برای فیلم ماشین منو بران، دارژان امیربایف برای فیلم شاعر و دیوی چو برای فیلم بازگشت به سئول از کامبوج نامزد برترین کارگردانی شدند.

در رشته برترین موسیقی هم بهمن قبادی و ودت ییلدیریم برای فیلم چهار دیوار محصول ترکیه و انگلستان نامزد شده اند.

ژانگ ییمو سینماگر سرشناس چینی ریاست هیات داوران این دوره از جوایز را به عهده دارد.

منبع: فرارو

به "یک جایزه دیگر به محسن تنابنده می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جایزه دیگر به محسن تنابنده می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید