نقش هایی که ستارگان هالیوود آرزوی بازی کردن شان را دارند

به گزارش وبلاگ عکس، همه ما اهداف شغلی ای برای خود داریم و بازیگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از ستارگان هالیوود امیدوارند یک روز این شانس را بیایند تا در نقشی که بیش از همه به آن علاقه دارند جلوی دوربین بروند.

نقش هایی که ستارگان هالیوود آرزوی بازی کردن شان را دارند

کیانو ریوز: بتمن

به گزارش روزیاتو، کیانو ریوز در مصاحبه ای فاش کرد که بازی در نقش بتمن همواره یکی از آرزو های او بوده است. او درباره بازی رابرت پتینسون در این نقش نیز صحبت و نقش آفرینی او را عالی توصیف کرد. با این حال، او کماکان امیدوار است که خود بتواند در آینده نسخه مسن تری از بتمن را ایفا نماید.

کریستوفر لی: گندالف

پیتر جکسون، کارگردان سه گانه ارباب حلقه ها (Lord of The Rings) در مصاحبه ای گفت که کریستوفر لی در ابتدا نقش گندالف را می خواست و برای آن هم تست بازیگری داد. با این حال، جکسون به این نتیجه رسید که لی در قامت سارومان عالی خواهد بود و این نقش را به او پیشنهاد داد. نقش گندالف نیز به ایان مک کلن رسید.

نینا دوبرو: لارا کرافت

نینا دوبرو دلش می خواهد نقش های متنوعی را تجربه کند که یکی از آن ها شخصیت لارا کرافت در فیلم مهاجم مقبره (Tomb Raider) است، نقشی که پیش تر به وسیله آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر ایفا شده است. دوبرو بعلاوه از علاقه اش به بازی در فیلم های جیمز باند گفته است.

کریس ایوانز: اورین اسکریولو - مادمارتیگان

به گفته کریس ایوانز او همواره دلش می خواسته در یک نمایش موزیکال بازی کند. در حقیقت، او در کودکی در تئاتر بازی می کرد و تئاتر همواره برایش مثل خانه بود. او، اما یکی از نقش هایی که آرزوی بازی کردن شان را دارد را اورین اسکریولو در فیلم فروشگاه کوچک ترسناک (Little Shop of Horrors) عنوان نموده است، نقشی که استیو مارتین در این فیلم محصول سال 1986 آن را ایفا نموده بود.

ایوانز بعلاوه یک بار گفت که اگر می توانست به گذشته برود و هر نقشی در هر فیلمی را بازی کند، نقش مادمارتیگان در فیلم بید (Willow) را انتخاب می کرد که در سال 1988 ساخته شد.

ونسا هاجنز: زن گربه ای

همه چیز از زمانی شروع شد که هواداران ونسا هاجنز در شبکه های اجتماعی او را برای نقش زن گربه ای در فیلم نو بتمن عالی دانستند. هاجنز نیز در استوری اینستاگرامش بیان کرد که به ایفای این نقش علاقمند است و آرزوی بازی کردنش را دارد.

جیسون موموآ: اریک دراون

جیسون موموآ وقتی در سال 2018 از خروج خود از پروژه ساخت نسخه بازسازی فیلم کلاغ (The Crow) اطلاع داد، گفت 8 سال برای بازی در نقش اصلی این فیلم، اریک دراون که همواره آرزویش را داشت، صبر نموده بود. این فیلم که از سال 2008 در دست ساخت واقع شده است، با روند فراوری پیچیده ای از جمله تغییر چندین باره کارگردان و بازیگران آن روبرو بوده است. موموآ مدتی در این نقش جلوی دوربین رفت، اما در نهایت بازی اش در این پروژه نیمه تمام باقی ماند.

در فیلم اصلی که محصول سال 1993 است، نقش اصلی، اریک دراون برعهده برندون لی، پسر بروس لی قرار گرفته بود. برندون در حین ساخت همین فیلم در حالی که تنها 3 روز تا سرانجام برنامه ضبط سکانس هایش به جای مانده بود، بر اثر یک حادثه در صحنه فیلمبرداری جان خود را از دست داد. پس از مرگ او، تیم فراوری تصمیم به تکمیل فیلم گرفتند و در سال 1994 آن را روی پرده سینما ها بردند.

لیندزی لوهان: آریل

لیندزی لوهان از تمایل خود برای بازی در نقش آریل، شخصیت اصلی انیمیشن پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) گفته است. او در سال 2019 گفت که این انیمیشن دیزنی فیلم مورد علاقه او است و از ایجنت بازیگری اش خواسته بود امکان بازی اش در این نقش را آنالیز کند. با این حال، هیلی بیلی، بازیگر و خواننده سیاهپوست آمریکایی برای بازی در این نقش در لایواکشن نو دیزنی انتخاب شد.

جنیفر آنیستون: زن شگفت انگیز

جنیفر آنیستون در سال 2020 فاش کرد که همواره آرزوی بازی در نقش زن شگفت انگیز را داشته است. به گفته آنیستون، او سال ها است که منتظر به دست آوردن این نقش است، اما باز هم ایفای آن برای چند سال دیگر به بازیگر دیگری محول شده است. او معتقد است احتمالاً هرگز فرصت بازی در نقش زن شگفت انگیز را نخواهد یافت، اما این موضوع او را ناامید نخواهد کرد.

دیو باتیستا: بین - ارنست همینگوی

دیو باتیستا از آرزویش برای بازی در دو نقش گفته است: یکی شخصیت بین، شرور دنیای دی سی که پیش تر در سال 2012 در فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد (The Dark Knight Rises) تام هاردی نقش آن را ایفا نموده بود و دیگری ارنست همینگوی، نویسنده بزرگ آمریکایی که آن را هدف شماره یک خود عنوان نموده است. به گفته باتیستا، همینگوی و داستان زندگی اش برای او بسیار جالب است.

کریستن دانست: مارلنه دیتریش

به گفته کریستن دانست او از سمت پدری اصلیتی آلمانی دارد و به همین علت بسیار مایل به بازی در نقش مارلنه دیتریش، بازیگر مشهور آلمانی الاصل عصر کلاسیک هالیوود است. به نظر دانست بازی در نقش دیتریش بسیار جالب خواهد بود، اما او نمی داند این آرزو برایش محقق خواهد شد یا خیر، چون تا به حال خبری از ساخت پروژه ای با حضور این شخصیت نبوده است.

منبع: فرارو

به "نقش هایی که ستارگان هالیوود آرزوی بازی کردن شان را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش هایی که ستارگان هالیوود آرزوی بازی کردن شان را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید