بازی Helldivers 2 فیلم Starship Troopers را دوباره سر زبان ها انداخت

به گزارش وبلاگ عکس، جنگاوران اخترناو (Starship Troopers)، فیلم علمی تخیلی دهه 90 میلادی، اخیرا با توجه بیشتری روبرو شده که این موضوع به انتشار بازی Helldivers 2 روی پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی نسبت داده شده است.

بازی Helldivers 2 فیلم Starship Troopers را دوباره سر زبان ها انداخت

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، فیلم پل ورهوفن (Paul Verhoeven) در سال 1997 شاهد افزایش آمار بینندگان، رتبه ویکی پدیا و رتبه بندی وبسایت IMDB در طی روزهای اخیر بوده است. در این میان با مروری سریع در رسانه های اجتماعی می توان پست های متعددی را مشاهده کرد که بسیاری علاقه خود را به فیلم Starship Troopers با انتشار Helldivers 2 در اوایل ماه جاری میلادی مرتبط می دانند، و این موضوع نظر کارگردان بازی را نیز جلب کرده است. یوهان پیلستد (Johan Pilestedt) با به اشتراک گذاشتن برخی از آمار ها مربوط به فیلم در توییتر که نشان دهنده افزایش محبوبیت آن است، بیان کرده که این اتفاق باور نکردنی است!

آنچه باورنکردنی تر است این است که محبوبیت فیلم از زمان اظهار نظر پیلستد و پیشنهاد آن به کاربران افزایش یافته است. طبق گزارش ها، Starship Troopers در حال حاضر بیست و پنجمین فیلم محبوب آنلاین در زمان نگارش این مطلب است و حتی تا همین چند روز پیش در رتبه 45 قرار گرفته بود. در مجموع، برای فیلمی که تقریبا 27 سال پیش با استقبال بسیار کمی از منتقدان اکران شده، این آمار و ارقام چندان بد نیست.

فیلم Starship Troopers که از رمان سال 1959 نوشته رابرت هاینلین الهام گرفته، شما را به آینده ای می برد که درگیر یک جنگ بین ستاره ای علیه نژادی از حشرات بیگانه هوشمند است. این فیلم به ماجرای جانی ریکوی جوان می پردازند که پس از حمله حشرات به بوئنوس آیرس، به پیاده نظام فدراسیون شهروند متحد (UCF)، یک دولت زمینی بسیار نظامی می پیوندد.

گفتنی است که بازی Helldivers 2 از زمان انتشارش اعداد و ارقام باورنکردنی ای را دیده است. در حال حاضر اوج تعداد بازیکنان همزمان آن در استیم بیش از 411 هزار است. بازی از این نظر رکورد های آثاری نظیر دستینی 2، راست و حتی جی تی ای 5 را در استیم پشت سر گذاشته است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Helldivers 2 فیلم Starship Troopers را دوباره سر زبان ها انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Helldivers 2 فیلم Starship Troopers را دوباره سر زبان ها انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید