مزه دار کردن مرغ برای جوجه کباب ؛ 5 روش طلایی برای مزه دار کردن مرغ کبابی

به گزارش وبلاگ عکس، مزه دار کردن فیله های مرغ یا تکه های جوجه کبابی مرغ قبل از پخت تاثیر زیادی در طعم و مزه آن بعد از پخت دارد. شما می توانید مرغ را در منزل با روش هایی بسیار آسان و با موادی در دسترس به اشکال مختلف مزه دار کنید.

مزه دار کردن مرغ برای جوجه کباب ؛ 5 روش طلایی برای مزه دار کردن مرغ کبابی

به گزارش وبلاگ عکس، تقریبا همه کسانی که آشپزی می نمایند می دانند هر غذایی را چطور درست نمایند یا مواد غذایی را چگونه طبخ نمایند تا درنهایت یک غذای خوشمزه و سالم بپزند. حتما به این نکته توجه نموده اید که مزه دار کردن فیله های مرغ قبل از پخت تاثیر زیادی در طعم و مزه آن بعد از پخت دارد.

معمولا مرغ های مزه دار شده با طعم های گوناگون در فروشگاه های پروتئینی و مواد غذایی موجود هستند که چندان قابل اطمینان نیستند و نمی توان مطمئن بود که در تهیه آنها از رنگ های خوراکی یا مواد افزودنی غیر مجاز استفاده نشده باشد. شما می توانید مرغ را در منزل با روش هایی بسیار آسان و با موادی ساده و در دسترس به اشکال مختلف مزه دار کنید. مرغ مزه دار شده را می توانید کباب و گریل کنید و یا در فر بپزید. در این مطلب می خواهیم 5 روش مزه دار کردن تکه های مرغ برای کباب یا گریل کردن را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم؛ پس با ما همراه باشید.

  • آموزش خرد کردن مرغ ؛ برترین روش پاک کردن و جدا کردن فیله مرغ + فیلم

روش های طلایی برای مزه دار کردن مرغ کبابی

به طورکلی می دانید که برای مزه دار کردن مرغ ابتدا باید تکه های مرغ را خوب بشویید و بعد با مواد دلخواه مزه دار کنید. تکه های مرغ مواد زده را حتما داخل ظرف در بسته و به مدت یک تا دو ساعت داخل یخچال بگذارید تا بماند و مزه دار گردد؛ سپس آنها را کباب یا گریل کنید.

1ـ مزه دار کردن مرغ با سس سویا

در این روش یک چهارم لیوان سس سویا، یک چهارم لیوان آب پرتقال، یک چهارم لیوان روغن زیتون، یک قاشق چایخوری شکر و یک چهارم قاشق چایخوری پودر زنجبیل را با هم مخلوط و به تکه های مرغ اضافه کنید.

2ـ مزه دار کردن مرغ با زعفران

یک قاشق غذاخوری زعفران، یک قاشق غذاخوری سس خردل، یک چهارم فنجان روغن زیتون، یک قاشق چایخوری پودر سیر، یک قاشق چایخوری نمک و یک قاشق چایخوری فلفل سیاه را با هم مخلوط و بعد به تکه های مرغ اضافه کنید.

3ـ مزه دار کردن مرغ با سرکه و سیر

یک چهارم فنجان روغن زیتون، یک چهارم فنجان سرکه سیب، یک قاشق مرباخوری سیر رنده شده، یک قاشق مرباخوری آویشن، یک قاشق غذاخوری ریحان خرد شده و یک قاشق مرباخوری فلفل هالوپینو خرد شده را با هم مخلوط و به تکه های مرغ اضافه کنید.

4ـ مزه دار کردن مرغ با آبلیمو و فلفل

یک چهارم فنجان روغن جامد، یک چهارم فنجان آبلیموی تازه، یک قاشق چایخوری پودر چیلی، یک قاشق چایخوری پودر پاپریکا، یک قاشق چایخوری پودر سیر، یک قاشق چایخوری فلفل سیاه و یک قاشق چایخوری نمک را با هم مخلوط و به تکه های مرغ اضافه کنید.

5ـ مزه دار کردن مرغ با گشنیز و لیمو

به گزارش فرادید، یک چهارم فنجان گشنیز تازه خرد شده، یک چهارم فنجان آبلیموی تازه، یک چهارم فنجان روغن زیتون، یک قاشق غذاخوری زعفران دم نموده، یک قاشق چایخوری پودر زیره، یک قاشق چایخوری نمک و یک قاشق چایخوری فلفل سیاه را با هم مخلوط و به تکه های مرغ اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

  • نکات کلیدی برای مزه دار کردن جوجه کباب خانگی | چه باید کرد تا جوجه ها سفت نشوند؟ | این چاشنی بوی بد مرغ را می گیرد
منبع: همشهری آنلاین

به "مزه دار کردن مرغ برای جوجه کباب ؛ 5 روش طلایی برای مزه دار کردن مرغ کبابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزه دار کردن مرغ برای جوجه کباب ؛ 5 روش طلایی برای مزه دار کردن مرغ کبابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید