سرمایه گذاری برای مترو یک دستاورد مهم برای مدیریت شهری تبریز است

به گزارش وبلاگ عکس، خبرگزاری خبرنگاران-عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سرمایه گذاری برای پروژه مترو تبریز یک دستاورد عظیم و اقدامی بی سابقه از سوی مدیریت فعلی شهر تبریز است.

سرمایه گذاری برای مترو یک دستاورد مهم برای مدیریت شهری تبریز است

به گزارش شهریار، کریم صادق زاده در حاشیه بازدید از چهار ایستگاه آماده افتتاح قطار شهری تبریز، اظهار کرد: هزینه هایی که در زیر زمین برای مترو سرمایه گذاری شده است، یک دستاورد عظیم و بی سابقه در دوره پنجم شورای شهر است که این اقدام در سایه همت والای شهردار تبریز، اعضای شورای شهر، کمیسیون عمران شورا و مدیرعامل سازمان قطار شهری و همچنین نمایندگان تبریز در مجلس محقق شده است.

او ادامه داد: مترو گامی عظیم در جهت آبادانی و عمران شهر تبریز است و از لحاظ پیشرفت کار، تبریز نسبت به سایر شهرها که قطار شهری دارند جلوتر است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز مطرح نمود: البته در تکمیل ایستگاه های قطار شهری، نواقصی در بخش آسانسور ها داریم که این موضوع نیز به تحریم های مالی مربوط است.

او اضافه نمود: چنانچه مترو به شکل کامل مورد استفاده قرار گیرد، مسائل ترافیکی شهر حل می گردد و در این راستا از کسانی که از ابتدای ساخت مترو زحمت کشیده اند، باید قدردانی کرد.

صادق زاده با اشاره به لزوم یاری نمایندگان تبریز در مجلس، گفت: به زودی جلسه ای با نمایندگان شهر خواهیم داشت که دستور جلسه آن در جهت یاری و مساعدت برای تکمیل مترو خواهد بود و در این جلسه یاری هایی که مجلس و دولت می توانند برای مترو داشته باشند، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سرمایه گذاری برای مترو یک دستاورد مهم برای مدیریت شهری تبریز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری برای مترو یک دستاورد مهم برای مدیریت شهری تبریز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید