سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: امیدوارم با عملکرد خوبمان به رشته های مدال آور اضافه شویم

به گزارش وبلاگ عکس، سرمربی تیم ملی سپک تاکرا درباره شرایط تیم پیش از بازی های آسیایی توضیحاتی ارائه داد.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: امیدوارم با عملکرد خوبمان به رشته های مدال آور اضافه شویم

به گزارش خبرنگار وبلاگ عکس از اندونزی، محمد مرادی درباره شرایط تیم ملی سپک تاکرای ایران در هجدهمین دوره از بازی های آسیایی گفت: سپک تاکرا بعد از 12 سال و برای دومین بار این فرصت را کسب نموده که در بازی های آسیایی حاضر گردد. از سه ماه پیش فرایند آماده سازی تیم را شروع کردیم و با برگزاری 5 مرحله از اردوهای آمادگی شرایط بازیکنان در مجموع مثبت است. ما در دو بخش تیمی و 4 نفره به رقابت می پردازیم. فردا (یکشنبه) به مصاف اندونزی می رویم که این بازی، افتتاحیه این رشته در بازی های آسیایی است.

وی درباره رقبای ایران در این رقابت ها گفت: سپک تاکرا رشته ای است که خاستگاهش آسیا و جنوب شرق آسیاست. تمامی قدرت های دنیا در منطقه شرق آسیا هستند. اندونزی، تایلند، سنگاپور و ویتنام همه برای کسب مدال طلا و رسیدن به فینال در اندونزی حاضر شدند. رقابت های خیلی سختی را در پیش داریم. امیدوارم باتوجه به تمرینات سنگین و فشرده ای که برگزار کردیم بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم و سپک تاکرا به رشته های مدال آور ایران در بازی های آسیایی اضافه گردد.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران درباره شرایط بازیکنان در آستانه ملاقات با اندونزی گفت: مشکل خاصی نیست. دو نفر از بازیکنان مصدومیت جزئی داشتند که با اقدامات پزشکی که انجام شد به آمادگی کامل رسیدند.

مرادی درباره پیش بینی اش در این رقابت ها گفت: تیم ملی سپک تاکرا در نخستین حضور رقابت های آسیایی خود در دوحه عنوان دوازدهم را کسب کرد. در حال حاضر شرایطمان قابل قیاس با دوره قبل نیست و تمام تلاشمان را می کنیم که مدال آوری کنیم.

وی درباره میزبانی اندونزی هم گفت: در مجموع امکانات اندونزی بد نیست. آنها تجربه زیادی برای میزبانی ندارند. ضعف هایی وجود دارد اما هدف ما کسب نتیجه است. به این امکانات توجهی نداریم و تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران در انتها اظهار کرد: از حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های انجمن های ورزشی که در چند سال گذشته حامی این رشته بودند و باعث رشد و پیشرفت سپک تاکرا شدند، تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: امیدوارم با عملکرد خوبمان به رشته های مدال آور اضافه شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: امیدوارم با عملکرد خوبمان به رشته های مدال آور اضافه شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید