شهریه نو دوره MBA دانشگاه تهران

به گزارش وبلاگ عکس، اطلاعات دوره MBA دانشگاه تهران

در ترم آموزشی پیش رو دوره MBA به گونه ای برنامه ریزی شده است تا بتواند ضمن ارتقای کیفیت محتوای دوره فرصت ویژه ای را برای صرفه جویی در زمان و هزینه علاقه مندان ایجاد نماید. در دوره MBA ترم جاری با استفاده از زیرساخت های ویژه فراوری محتوا و جهت فهم مفاهیم کلیدی، بخشی از دوره در قالب محتوای ضبط شده مطرح می گردد و قسمت دوم کلاس هم به کارگاه های عملیاتی و اجرایی بصورت زنده اختصاص می یابد.

شهریه نو دوره MBA دانشگاه تهران

مقرر است درانتها این دوره ها، دانش پژوهان به اسم عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به اسم اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده ترین دانشگاه های جهان، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره MBA و دوره DBA دانشگاه تهران را اثبات کنند.

دوره های MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان پیروز و صاحب نظر می باشد.

شهریه دوره MBA آنلاین با شرایط تسهیل شده مبلغ هشت میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد که بصورت اقساط هم قابلیت پرداخت دارد.

جهت مشاهده سرفصل های این دوره می توان روی اسم دوره MBA آنلاین کلیک نمایید.

دوره دوساله کارشناسی ارشد بین المللی MBA

علاوه بر دوره یکساله MBA ، پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد. به همین دلیل به صورت محدود و به وسیله انجام مصاحبه داوطلبین علاقه مند برای این دوره پذیرش خواهند شد.

مدت دوره ارشد MBA:

این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می گردد که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر هم مربوط به انجام امور انتها نامه خواهد بود. در انتها این دوره مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه وارنا و کاردیف مترو پولیتن صادر خواهد شد که دانشجو می تواند در مقاطع دکترا هم به صورت بین المللی ادامه تحصیل دهد.

در این دوره این امکان وجود دارد با ثبت نام در سیستم ارسموس اتحادیه اروپا، دانش پذیر ترم چهارم را در دانشگاه های دیگر این اتحادیه انجام دهد و از بورسیه تحصیلی هم بهره مند گردد.

جهت اطلاع از شرایط و ضوابط روی عبارت دوره کارشناسی ارشد MBA بین المللی کلیک نمایید

نحوه پذیرش و ثبت نام

پذیرش در دوره های مدیریت کسب و کار MBA و DBA دانشکده فنی دانشگاه تهران به صورت آنالیز سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88225402 یا 88652153 (با پیش شماره 021) مرکز آموزش های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل کنند و هم افرادی که خارج از ایران هستند می توانند به وسیله نرم افزار واتساپ با شماره 00989303709097 پیغام ها و سوالات خود را مطرح کنند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره ها بهره مند گردند.

جهت پیش ثبت نام مستقیم دوره ها هم می توان روی عبارت ثبت نام دوره های MBA و DBA کلیک نمود و با تکمیل فرم مربوطه کارشناسان آموزشی دانشکده با شما تماس حاصل می کنند.

بعلاوه دسترسی به اطلاعات لازم در وبسایت رسمی مرکز در دانشگاه به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa فرآهم خواهد بود.

منبع: فرارو

به "شهریه نو دوره MBA دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریه نو دوره MBA دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید