عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های درون شهری سمنان

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/سمنان عابران پیاده و راکبان موتورسیکلت عامل 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان در 9ماهه امسال بودند.

عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های درون شهری سمنان

سرهنگ کبیری، رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: در اجرای طرح زمستانه ،پلیس راه با تمام کارکنان خود برای خدمات رسانی به هموطنان در تلاش است و در روزهای گذشته در جاده شاهرود-آزادشهر به دلیل سردی هوا و بارش باران و برف چهار مرتبه محورهای مذکور مسدود شد که در این حین پلیس راه به 71 خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، گردنه آهوان نیز در چند روز گذشته به دلیل بارش برف و سردی هوا، تنها 20 دقیقه مسدود شد و در این دقایق با توجه به سردی هوا، پلیس راه به 90 خودرو در راه مانده امداد رسانی کرد.

کبیری اضافه کرد: در مجموع پلیس راه استان سمنان در هفته های گذشته به 326 خودرو در محورهای مختلف استان سمنان امدادرسانی کرد.

وی گفت: در 9 ماهه سال گذشته 232 نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان جان باختند که این رقم در مدت مشابه سال 99 با 29 درصد کاهش به 165 مورد رسید.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: در 9 ماهه سال گذشته، 2 هزار و 218 نفر به دلیل سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان مجروح شدند که این رقم در مدت مشابه سال جاری با 28 درصد کاهش، یک هزار و 591 مورد بود.

وی ادامه داد: از اول فروردین سال جاری تا به امروز 34 درصد از مجموع جان باختگان برون شهری سوانح رانندگی در استان سمنان در لاین جنوبی محور پرتردد تهران-مشهد بوده است و در این مدت 56 نفر در این این محور جان باختند.

وی بیان کرد: 22 درصد از سوانح رانندگی منجر به فوت استان سمنان از ابتدی فروردین 99 تا به امروز در لاین شمالی محور تهران-مشهد و هفت درصد در راه های روستایی بوده است.

همچنین سرهنگ بزرگی، رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا آذر سال جاری، میزان تصادفات فوتی درون شهری در استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال گذشته 50 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: سوانح رانندگی جرحی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین تا آذر 99 به نسبت مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: در مجموع میزان تصادفات رانندگی درون شهری در استان سمنان از ابتدای فروردین تا آذر 99 به نسبت مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: 90 درصد فوتی های تصادفات درون شهری در استان سمنان مربوط به عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های درون شهری سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابران پیاده و راکبان موتور عامل 90 درصد فوتی های درون شهری سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید