عکس ، این خودرو همزمان با خورشید گرفتگی معرفی گردید! ، شاسی بلندی که از دیوار راست بالا می رود

به گزارش وبلاگ عکس، فورد همزمان با خورشید گرفتگی اخیر، از پکیج تازه برانکو رپتور Black Appearance رونمایی کرد.به گفته فورد، رنگ مشکی به کار رفته، تضادهای قابل توجهی را با سایر رنگ های برانکو ایجاد می نماید.

عکس ، این خودرو همزمان با خورشید گرفتگی معرفی گردید! ، شاسی بلندی که از دیوار راست بالا می رود

امیرمسعود عابدین: در پکیج Black Appearance با الهام از آسمان خورشید گرفتگی، رنگ مشکی به سقف، رول بار، روکش آینه ها و قسمتی از گلگیر اضافه می گردد. تم تیره به همین جا ختم نمی گردد، چرا که این پکیج شامل گرافیک منحصر به فرد کنار بدنه، سپر فولادی مشکی مات و قلاب بکسل است.

پکیج Black Appearance حدود 5 هزار دلار قیمت دارد. با در نظر گرفتن قیمت 90 هزار دلاری و هزینه های مختلف برانکو، ارزش کلی آن از 96,925 دلار (معادل 6 میلیارد و 200 میلیون تومان) آغاز می گردد.

به گفته مدیر برند برانکو، خریداران به دو علت این خودرو را انتخاب می نمایند؛ یا به علت قابلیت آفرود با عملکرد بالا، و یا ظاهر سیاهی که در هر مسیر و زیر هر آسمانی، حتی خورشید گرفتگی کامل، خودنمایی می نماید.

فورد برانکو رپتور 2024 دارای موتور 3.0 لیتری V6 با 418 اسب بخار قدرت و 596 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه به یک گیربکس ده سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ محرک استاندارد متصل است. این مدل بعلاوه دارای سیستم تعلیق متمرکز خارج از جاده، قفل دیفرانسیل الکترونیکی عقب و رینگ های 17 اینچی است که در تایرهای بزرگ 37 اینچی پیچیده شده اند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ عکس مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، این خودرو همزمان با خورشید گرفتگی معرفی گردید! ، شاسی بلندی که از دیوار راست بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این خودرو همزمان با خورشید گرفتگی معرفی گردید! ، شاسی بلندی که از دیوار راست بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید