قیمت پایین این پرچمدار موتورولا خبرساز شد

به گزارش وبلاگ عکس، رندرهایی که از روی تصاویر واقعی موتورولا ریزر 2023 ساخته شده است، نسخه مقرون به صرفه تر این گوشی را نشان می دهد.

قیمت پایین این پرچمدار موتورولا خبرساز شد

به گزارش دیجیاتو، پیش تر در گزارش ها گفته شده بود که سال جاری احتمالاً دو نسخه از مدل تازه گوشی تاشوی موتورولا ریزر عرضه می گردد. یکی از این نسخه ها طبق معمول گران قیمت خواهد بود، اما نسخه دوم که حالا با رندرهای آن روبرو هستیم، قیمت مناسب تری خواهد داشت.

وب سایت MySmartPrice می گوید موتورولا ریزر لایت نسخه دوم این گوشی خواهد بود که درواقع با نام ریزر به بازار می آید و درعوض پسوند پلاس را به برادر بزرگ تر خود می دهد. این گوشی مقرون به صرفه تر در بخش بیرونی خود نمایشگر خارجی کوچک تری نسبت به مدل 2.7 اینچی سال 2022 خواهد داشت. درعوض ریزر پلاس به نمایشگر بیرونی بزرگی به مقدار 4.5 اینچ مجهز می گردد.

طراحی موتورولا ریزر 2023 در رندرها

نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن ها و تماس های دریافتی استفاده می گردد. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره ای بهره خواهد گرفت.

وب سایت MySmartPrice می گوید این رندرها براساس تصاویر واقعی این گوشی در مرحله آزمایش پروتوتایپ ساخته شده اند. درنتیجه این احتمال وجود دارد که نسخه نهایی این محصول با آنچه در این رندرها می بینیم، تفاوت داشته باشد.

پیش تر در یک گزارش آمده بود که بعضی از اسناد رگولاتوری ها از نسخه پریمیوم موتورولا ریزر با شماره مدل XT2321-3 یاد نموده اند. این گوشی ممکن است در بعضی بازارها با نام موتورولا ریزر 40 اولترا عرضه گردد. ظرفیت باتری این محصول 3640 میلی آمپرساعت خواهد بود که افزایشی اندک نسبت به باتری 3000 میلی آمپرساعتی ریزر 2022 محسوب می گردد.

اگرچه گفته می گردد که ریزر استاندارد قیمت کمتری نسبت به ریزر پلاس خواهد داشت، اما نمی دانیم این اختلاف قیمت چقدر خواهد بود. آیا موتورولا بالاخره می تواند گوشی های تاشو را برای بیشتر کاربران به محصولی خوش قیمت تبدیل کند؟ باید صبر کنیم تا ببینیم برنامه این شرکت چیست.

منبع: فرارو

به "قیمت پایین این پرچمدار موتورولا خبرساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پایین این پرچمدار موتورولا خبرساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید