گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید 12L کار می نماید

به گزارش وبلاگ عکس، اینطور که به نظر می رسد، گوگل با سامسونگ توافق نموده تا زمانی که این شرکت کره ای به ساخت گوشی تاشو ادامه دهد، گوگل هم روی توسعه اندروید 12L کار خواهد نمود.

گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید 12L کار می نماید

اگرچه نمایشگاه IFA 2022 به خاتمه رسیده، اما یک خبر مهم از آن وجود دارد که به تازگی منتشر شده است. این خبر هم در رابطه با توافقی است که سامسونگ و گوگل بر سر اندروید 12L با یکدیگر داشته اند. اینطور که به نظر می رسد، گوگل برای توسعه اندروید 12L از سامسونگ یک درخواست بزرگ داشته است.

به نقل از وب سایت Frandroid، نائب رئیس سامسونگ، یوجین هانگ، در طی یک مصاحبه مطبوعاتی، از نخستین صحبت هایش با گوگل در رابطه با سیستم عامل گوشی های تاشو صحبت نموده است. او در ابتدای مصاحبه در رابطه با اشتیاق دو طرف برای کار روی این پروژه گفت و شرح داد:

در انتهای مصاحبه، هانگ به این موضوع نیز اشاره نمود که خواسته گوگل از سامسونگ، در ازای طراحی سیستم عاملی مخصوص گوشی های تاشو چیست. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی نائب رئیس سامسونگ، گوگل کار روی اندروید 12L را به عنوان بخشی از وظیفه خود دانسته و به آن متعهد شده است. در ازای آن، همین تعهد را از سامسونگ هم انتظار دارد.

انتظار گوگل از سامسونگ در قالب یک توافق درآمده که در آن دو طرف موافقت نموده اند هر یک، وظیفه خود را به برترین شکل ممکن انجام دهند. یعنی سامسونگ هر سال گوشی تاشو فراوری کند و گوگل هم هر سال روی توسعه سیستم عاملی مخصوص گوشی های تاشو کار کند. هانگ در رابطه با این موضوع اضافه کرد:

از این بابت که چرا گوگل همچین درخواستی از سامسونگ داشته، اطلاعی نداریم و هانگ هم هیچ شرحی در این رابطه نداده است. اما می دانیم گوگل روی فراوری یک گوشی تاشو کار می نماید. این یعنی حتی اگر سامسونگ هم گوشی تاشو نسازد، خود گوگل برای این محصول به سیستم عامل مخصوصی احتیاج خواهد داشت. شاید درخواست گوگل از سامسونگ به این خاطر بوده که این شرکت کره ای راستا را برای گوگل در راستای فراوری گوشی تاشو هموارتر کند. نباید فراموش کرد گوگل و سامسونگ سوا از همکاری که اکنون با یکدیگر دارند، در سطح بازار به عنوان رقیب هم شناخته می شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید 12L کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تا زمانی که سامسونگ گوشی تاشو بسازد روی اندروید 12L کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید