گلکسی S30 وS30 Ultra سامسونگ چه ویژگی هایی خواهند داشت؟

به گزارش وبلاگ عکس، بررسی رندر های منتشر شده از استیو همرستافر ملقب به آن لیکس نشان می دهد که هر دو به نمایشگر های AMOLED Infinity-O مجهزند و S30 دارای صفحه نمایش تخت است، در حالی که صفحه S 30 Ultra دارای لبه های منحنی است.

گلکسی S30 وS30 Ultra سامسونگ چه ویژگی هایی خواهند داشت؟

وبلاگ عکس| سامسونگ قرار است جدیدترین مدل از سری گلکسی یعنی S30 و S30 Ultra را اواخر دی ماه سال جاری معرفی و بهمن ماه وارد بازار کند. در طرف مقابل شرکت اپل نیز آیفون های جدید را در فروشگاه خود در سراسر جهان عرضه کرده است.

به گزارش وبلاگ عکس، چندی پیش شرکت اپل از جدیدترین مدل گروه پرطرفدار آیفون رونمایی کرد. اپل در این مراسم چهار مدل ازجمله آیفون 12 پایه، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی را معرفی کرد تا بازار موبایل را در دست بگیرد. اما شرکت سامسونگ که در طول سال های اخیر به عنوان یکی از جدی ترین رقبای سری آیفون ها به شمار رفته، هم اکنون در حال تدارک برای معرفی پرچمداران جدید این شرکت برای رقابت با آیفون 12 است.

برخی از رسانه های پیش از این اعلام کردند که نام پرچمدار جدید شرکت سامسونگ S21 و S21 Ultra خواهد بود، اما حالا یکی از افشاگران مشهور نزدیک به این شرکت اعلام کرده که نام سری پرچمدار جدید S30 و S30 Ultra است.

استیو همرستافر ملقب به آن لیکس علاوه بر این خبر، رندر نهایی این دو محصول را هم منتشر کرده تا اعتماد مخاطبان را به گفته هایش جلب کند. او پیش از این هم، بار ها رندر های نهایی مدل های مختلف گوشی های تلفن همراه شرکت سامسونگ را افشا کرده و همگی به حقیقت بدل شده اند.

با این حال، اندروید سنترال هم به نقل از منابع اختصاصی حرف های استیو همرستافر در مورد S30 و S30 Ultra تایید کرده است.

خانواده با اصالت گلکسی S

درست 10 سال قبل بود که سامسونگ از نخستین مدل سری گلکسی S پرده و برداشت و با عرضه این محصول به سرعت و توانست اعتماد مشتریان را به گلکسی S جلب کند. نکته قابل توجه اینجاست که شرکت سامسونگ پیش از عرضه مدل پایه سری S مدل گلکسی را وارد بازار کرده بود.

اما عرضه گلکسی S که به نوعی قدرتمندترین گوشی بازار در سال 2010 بود، توانست فصل جدیدی از فروش را برای سامسونگ رقم بزند. این گوشی که علاوه بر قدرت پردازشی بالا، طراحی جذاب و نازکی نیز داشت، توانست در سرتاسر جهان بیش از 25 میلیون بار به فروش برسد.

پس از آن هم مطابق رسم هر ساله این شرکت، یک مدل جدید از خانواده گلکسی S معرفی و بازار عرضه می شود. سامسونگ تا به امروز گلکسی S، S 2، S 3، S 4، S 5، S 6، S 7، S 8، S 9، S 10 را ساخته و هم اکنون می خواهد با معرفی S 30 و S 30 Ultra یک بار دیگر شگفتی ساز بازار موبایل باشد.

تصویر افشا شده از گلکسی S30 Ultra

S30 و S30 Ultra چگونه خواهند بود؟

بررسی رندر های منتشر شده از استیو همرستافر ملقب به آن لیکس نشان می دهد که هر دو به نمایشگر های AMOLED Infinity-O مجهزند و S30 دارای صفحه نمایش تخت است، در حالی که صفحه S30 Ultra دارای لبه های منحنی است.

گوشی های هوشمند S30 و S30 Ultra مجهز به ماژول های طراحی شده دوربین عقب هستند که از کناره های قاب به بیرون گسترش می یابند. S 30دارای سه دوربین عقب است و فلاش LED آن در خارج از محفظه دوربین قرار گرفته است. S30 Ultra دارای یک ماژول دوربین عظیم است که به عنوان درگاه چهار دوربین و یک فلاش LED عمل می کند و گزارش های اخیر نشان داده است که S30 Ultra می تواند از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه با دو سنسور تله فوتو / پریسکوپ بهره ببرد.

آن لیکس همچنین ادعا کرده که گلکسی S 30 Ultra دارای ابعاد 165.1 در 75.6 در 8.9 میلی متر است؛ یعنی تقریبا هم اندازه گلکسی S20 Ultra.

با این حال در بخش مرکزی بالای S30 Ultra شاهد حفره ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی خواهیم بود؛ این زبان طراحی را پیش تر در سری گلکسی اس 20 هم دیده بودیم. از قرار معلوم نمایشگر گلکسی اس 30 اولترا بین 6.7 تا 6.9 اینچ اندازه دارد

از طرفی برخلاف شایعه های قبلی، گوشی های سری گلکسی S30 قرار نیست با قلم لمسی از راه برسند؛ البته شماری از شایعه ها می گفتند گلکسی S30 صرفا از قلم پشتیبانی می کند، اما با قلم عرضه نمی شود. آن لیکس می گوید گلکسی اس 20 ممکن است از قلم لمسی پشتیبانی کند.

آن لیکس همچنین می گوید گوشی های سری گلکسی S30 قرار است ژانویه 2021 (دی و بهمن 1399) معرفی شوند. البته درحال حاضر تعیین نیست که سامسونگ قصد عرضه گلکسی S30 پلاس را هم دارد یا خیر.

استیو همرستافر ادعا می کند گلکسی S30 Ultra نمایشگری با لبه خمیده دارد؛ درحالی که مدل استاندارد به نمایشگری تخت مجهز است. در رندر های منتسب به گلکسی S30 Ultra همچنین شاهد دکمه های تعیین شدت صدا و پاور و درگاه USB-C هستیم.

سایت Sammobile هم ادعا کرده که تأمین کنندگان تولید انبوه اجزای مورد نیاز برای مونتاژ گوشی های S30 را آغاز کرده اند. اکنون حدس زده می شود که سری S30 ممکن است اوایل ژانویه معرفی شود و ممکن است تا سرانجام ژانویه یا اوایل فوریه در بازار عرضه شود.

با این وجود این غول فناوری هنوز نام گوشی های سری S بعدی خود را تأیید نکرده است. این در حالی است که استیو همرستافر ملقب به آن لیکس مدعی شده که نام سری پرچمدار جدید S30 و S30 Ultra خواهد بود.

منبع: فرادید

به "گلکسی S30 وS30 Ultra سامسونگ چه ویژگی هایی خواهند داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S30 وS30 Ultra سامسونگ چه ویژگی هایی خواهند داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید