ماجرای قرار دادن نیوجرسی مقابل یک داروخانه در تهران چه بود؟

به گزارش وبلاگ عکس، شهردار منطقه 2 تهران علت قراردادن نیوجرسی در مقابل داروخانه ای در منطقه تحت مدیریت را بدهی و عدم پرداخت عوارض اعلام کرد.

ماجرای قرار دادن نیوجرسی مقابل یک داروخانه در تهران چه بود؟

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از ایسنا، رسول کشت پور گفت: بارها شهرداری منطقه 2 به این داروخانه مهلت داده بود که عوارض خود را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه داروخانه ها فعالیت رایگانی برای مردم ندارند و باید مانند سایر صنوف عوارض خود را پرداخت کنند گفت: شهرداری منطقه 2 صرفا به این دلیل که این واحد، داروخانه بوده بارها به وی مهلت داده تا عوارض خود را پرداخت کنند اما متاسفانه با اینکه بارها به وی مهلت داده شد اما عوارض خود را پرداخت نکرد.

شهردار منطقه 2 افزود: تمامی صنوف در برابر اجرای قانون یکسان هستند و در صورتی که به قانون تمکین نکنند در خصوص آنها اعمال قانون می شود.

وی با بیان اینکه این واحد کسبی بدهی داشته و باید برابر قانون با آن برخورد می شد، گفت: داروخانه فعالیت رایگانی برای مردم ندارد و پول داروهایش را از مردم می گیرد و با این که بارها به این واحد مهلت داده شده تا عوارض خود را بپردازد اما تمکین نشد و مردم از ما انتظار دارند که طبق ضوابط با مالکان متخلف برخورد کنیم و تفاوتی بین صنوف قائل نشویم.

تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که مقابل یک داروخانه در حوالی خیابان ستارخان شهرداری اقدام به نصب نیوجرسی کرده و مسئولان داروخانه از پشت نیوجرسی به فعالیت خود مشغولند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماجرای قرار دادن نیوجرسی مقابل یک داروخانه در تهران چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای قرار دادن نیوجرسی مقابل یک داروخانه در تهران چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید