ماجرای پیچیده مهاجم پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عکس، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مقام نیم فصل رقابت های لیگ برتر رسید که با بحران نداشتن مهاجم دست و پنجه نرم کرد.

ماجرای پیچیده مهاجم پرسپولیس

یورگن لوکادیا پس از هفته دوم به پرسپولیس اضافه شد و تصمیم جدایی ناگهانی قبل از شروع هفته دوازدهم گرفت همچنین شیخ دیاباته که خیلی دیر به لیست بازیکنان پرسپولیس اضافه شده بود با مصدومیت های متوالی روبرو شد تا تنها 60 دقیقه برای این تیم بازی کند.

مهاجم اهل مالی پرسپولیس در حالی با آسیب دیدگی های خود باعث تغییر در ساختار تاکتیکی سرخپوشان شد که یحیی گل محمدی از همان ابتدا نسبت به مصدومیت های طولانی مدت دیاباته هشدار داده بود، اما اصرار مسئولان باشگاه باعث شد تا این بازیکن به جمع بازیکنان بپیوندند. با این وجود دیاباته کمترین تأثیر را در برد های متوالی پرسپولیس داشت تا گل محمدی همچنان دنبال جذب مهاجم برای تقویت خط حمله تیمش باشد.

سرمربی پرسپولیس تصمیم دارد با معرفی مهاجم نو به مدیریت باشگاه نسبت به حل مشکل گلزنی تیمش اقدام مؤثر کرده و این گونه نشان دهد که همچنان اعتقادی به حضور همیشگی دیاباته در ترکیب پرسپولیس ندارد.

شایان ذکر است شیخ دیاباته به تازگی در تمرینات گروهی این تیم حاضر شده و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند در بازی آخر هفته پرسپولیس برای دقایقی بازی کند.

منبع: فرارو

به "ماجرای پیچیده مهاجم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای پیچیده مهاجم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید