محصول متفاوت لامبورگینی، شاهکار 310 میلیون دلاری، عکس

به گزارش وبلاگ عکس، گجت نیوز نوشت: لامبورگینی از پروژه نو خود پرده برداری کرد. پروژه نو این خودروساز ایتالیایی بر خلاف انتظار، مجتمعی گسترده از ویلاهای لوکس مینیمال است!

محصول متفاوت لامبورگینی، شاهکار 310 میلیون دلاری، عکس

لامبورگینی مدتی قبل با معرفی دو سوپرکار اینوینسیبله و آتنتیکا که بر پایه پلتفرم اونتادور توسعه پیدا نموده بودند، برای همواره با پیشرانه 12 سیلندر درون سوز خود خداحافظی کرد. پس از آن هم از سوپرکار روئلتو پرده برداشت که از قوای محرکه هیبرید بهره می برد و قدمی از سوی این خودروساز ایتالیایی در راستای الکتریکی سازی محصولات خود است. در این مقطع همه انتظار اولین خودرو الکتریکی لامبورگینی را می کشند، ولی لامبورگینی در این بین یک پروژه نو را کلید زده است که ربطی به خودرو ندارد، بلکه مجموعه ای از ویلاهای لوکس است.

مجتمعی لوکس در اسپانیا، پروژه نو لامبورگینی

لامبورگینی و شرکت حوزه املاک دارگلوبال (DarGlobal) که همکاری با سازمان ترامپ، دبلیو هتلز و… را در کارنامه دارد، با همدیگر برای یک پروژه ویلایی لوکس در شهر بناهاوایز در نزدیکی ماربیای اسپانیا مشارکت می نمایند. آن ها برای ساخت مجتمعی با نام Tierra Viva به معنای زمین زنده در اسپانیایی برنامه دارند که 53 ویلای لوکس با معماری متاثر از طراحی سوپرکارهای خوشنام را در بر می گیرد. این البته اولین پروژه مسکونی لامبورگینی است، اما پروژه مسکونی اول آن در اروپا در نظر گرفته می گردد.

همان طور که انتظار می رود، ویلاهای لامبورگینی شکل و شمایل و امکانات لوکسی دارند. در نگاه اول، طراحی مینیمال این ویلاها خودنمایی می نماید که امروزه پرطرفدار است. این ویلاها به دسته های 4، 5 و 6 اتاقه تقسیم می گردد و هر دسته طراحی کمی متفاوتی نسبت به بقیه دسته ها دارد. از جمله امکانات مشترک بین همه این ویلاهای لوکس پروژه مسکونی نو لامبورگینی هم باید استخرهای پانورامیک، چندین تراس، دسترسی مستقیم به خودرو و باغچه های بزرگ را ذکر کرد. ساکنان از این ویلاها که هر کدام در ارتفاع متفاوتی قرار می گیرند، دیدی کامل نسبت به دریای مدیترانه خواهند داشت.

بنا به اطلاعات منتشر شده، تزئینات داخلی این ویلاها تحت تاثیر محصولات لامبورگینی صورت می گیرد هرچند چنین توضیحی واضح نیست. گذشته از این اما جای گفتن دارد که داخل این ویلاها کف مرمری، چرم باکیفیت، آشپزخانه مینیمال با جزیره بزرگ، تخت های شناور و نورپردازی از سمت سقف به چشم می خورند. مسلماً این ها فقط بخشی از امکانات مجتمع Tierra Viva، پروژه نو لامبورگینی و DarGlobal خواهند بود.

حالا اگر کنجکاوید که این ویلاهای پر زرق و برق چه قیمتی دارند، در مقطع کنونی قیمت ویلاها معین نیست. با این حال، برآورد می گردد این پروژه که در سال 2027 تکمیل می گردد، ارزشی معادل 310 میلیون دلار داشته باشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانیدبه صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ عکس مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "محصول متفاوت لامبورگینی، شاهکار 310 میلیون دلاری، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول متفاوت لامبورگینی، شاهکار 310 میلیون دلاری، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید