مراسم اختتامیه کمپین بلندپروازی 2 برگزار گردید

به گزارش وبلاگ عکس، یک سال بعد از کمپین بلندپروازی 1 در تابستان 97، کمپین بلندپروازی 2 در مرداد و شهریور 98 اجرایی شد. در روز سه شنبه 12 شهریور ماه، مراسم اختتامیه این کمپین در باش گاه دفتر روز اول خبرنگاران با حضور مدیران ارشد لوفت هانزا، خبرنگاران و شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست برگزار گردید. بعلاوه برندگان خوش شانس این کمپین هم در همین مراسم به قید قرعه انتخاب شدند.

مراسم اختتامیه کمپین بلندپروازی 2 برگزار گردید

گزارش کامل کمپین بلندپروازی 2 و مراسم اختتامیه اش را در این مطلب بخوانید.

هدف کمپین بلندپروازی چه بود؟

کمپین بلندپروازی با این هدف طراحی و اجرا شد که نشان بدهد هیچ گاه برای ایجاد تغییر در زندگی دیر نیست و این که در پروراندن رویا و هدف در فکر، نباید اجازه بدهیم که مرزها و محدودیت ها مانع از پیشرفت و اوج گیری ما شوند.

مساله جالبی که در خصوص کمپین بلندپروازی وجود دارد این است که حتی در مرحله اجرا هم این کمپین بخشی از اهدافش را محقق نموده بود، چون صدای این کمپین به سرعت از مرزهای ایران عبور نموده و به گوش بلندپروازان در کشورهای مختلفی رسید.

مشارکت مخاطبان از کشورهای مختلف نشان داد که این کمپین توانسته حس تغییر در زندگی و شکستن مرزها برای دستیابی به رویاها را در مخاطبان زنده کند.

کمپین بلندپروازی چگونه اجرا شد؟

تمامی مراحل کمپین بلندپروازی 2 (از ایده پردازی، طراحی تا اجرا) به وسیله شرکت تبلیغات و بازاریابی برندیست اجرا شد و این کمپین به مدت یک ماه در اینستاگرام جریان داشت. مخاطبان برای شرکت در این کمپین باید موارد زیر را انجام می دادند:

  • به اشتراک گذاری عکس شخصی، در حالی که بال درآورده اند!
  • پاسخ به سوال اگر هیچ حد و مرزی وجود نداشت تا کجا پرواز می کردی؟ در کپشن
  • درج هشتگ #بلندپروازی و تگ کردن صفحه های اینستاگرام وبلاگ عکس و لوفت هانزا

جایزه و برندگان کمپین بلندپروازی

کمپین بلندپروازی از هر طریقی که ممکن بود، در مسیر تحقق اهدافش حرکت کرد. جایزه ای که برای کمپین بلندپروازی 2در نظر گرفته شده بود سه بلیط رفت و برگشت به یک کشور اروپایی بود که کشور مقصد به اختیار خودِ برندگان انتخاب شد.

در خصوص اختتامیه بیشتر بدانیم

شرکت سفرهای وبلاگ عکس اخیرا به دفتری نو تغییر مکان داده است که اسمش دفتر روز اول وبلاگ عکس است. مراسم اختتامیه کمپین بلندپروازی در سالن اجتماعات این دفتر (باش گاه) برگزار گردید.

علاوه بر اهالی رسانه و اینفلوئنسرهای مطرح، مدیران ارشد لوفت هانزا و شاهر مراد (مدیر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا)، مسعود طباطبایی (مدیر عامل شرکت وبلاگ عکس ) و توحید علی اشرفی (مدیر عامل شرکت بازاریابی و تبلیغات برندیست) هم در این مراسم حضور داشتند.

شاهر مراد که از اندازه استقبال و کیفیت این کمپین رضایت داشت، در سخنرانی اش از شرکت برندیست تشکر کرد و بعلاوه اظهار امیدواری کرد تا رویدادهای بیشتری با چنین سطحی از کیفیت و استقبال در ایران برگزار گردد.

همانطور که گفتیم، کمپین بلندپروازی حتی در مرحله اجرایی هم توانست فراتر از مرزها رفته و حس تغییر را در مخاطبان زنده کند. مسعود طباطبایی، مدیرعامل شرکت وبلاگ عکس ، در این مراسم گفت که سوق دادن جوانان به سمت و سوی شادی و کوشش در راستای اهداف موضوع مهمی است. بعلاوه با اشاره به آمار شرکت نمایندگان در این کمپین، مهر تاییدی بر موفقیت کمپین در تحقق اهدافش زد.

در نهایت، آقای توحید علی اشرفی در ابتدای گفته هایش از این که بیشترین تعداد شرکت نماینده های کمپین خانم های جامعه مان بودند اظهار خوشحالی کرد. او ادامه داد: درست است که این کمپین برای احیای حس تغییر در همه افراد جامعه ایجاد شده بود، اما این که بانوان عزیز در این عرصه هم توانستند با روحیه ای مثال زدنی در راستای تحقق اهداف شان کوشش نمایند خبر بسیار خوبی برای جامعه ماست.

آقای علی اشرفی در ادامه آماری دقیق و موثق از کمپین ارائه داد که برای شما لیست نموده ایم:

  • 10 میلیون نفر از کمپین بلندپروازی 2 بازدید کردند.
  • در عرضِ فقط یک ماه، یک هزار هشتگ با عنوان بلندپروازی در اینستاگرام ثبت شد.
  • بیش از 500 هزار لایک و 20 هزار کامنت برای هشتگ بلندپروازی وبلاگ عکس در اینستاگرام ثبت شد.

چنین آمار و ارقامی نشان می دهد که کمپین بلندپروازی و ایده ای که پشت آن وجود دارد چقدر مقبول و فراگیر بوده است.

در خاتمهی مراسم اختتامیه، زمانی که قرعه کشی داشت انجام می شد نفس ها در سینه حبس بودند. بالاخره سه برنده خوش شانس این کمپین هم انتخاب شدند و می توانند کشور اروپایی مورد علاقه شان را انتخاب نمایند تا بلیط رفت و برگشت شان به وسیله وبلاگ عکس و لوفت هانزا تهیه گردد.

کمپین تمام شد، اما بلندپروازی نه!

همانطور که برگزارنمایندگان کمپین هم گفتند، هدف اصلی این کمپین رساندن یک پیغام بود: این که هر زمانی که واقعا بخواهیم، می توانیم مسیر تغییر و رشد را آغاز کنیم. کمپین هم به خاتمه رسید و پیغام به خوبی به مخاطبان منتقل شد، اما ایده بلندپروازی همواره در فکرمان زنده است.

منبع: علی بابا

به "مراسم اختتامیه کمپین بلندپروازی 2 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اختتامیه کمپین بلندپروازی 2 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید