مسافران نوروزی دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند

به گزارش وبلاگ عکس، تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر گفت سازمان امدادونجات، داوطلبان و جوانان، باتمام ظرفیت و امکانات در سراسر کشور به خصوص جاده ها و ورودی شهرها در خدمت مسافران نوروزی هستند.

مسافران نوروزی دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند که صبح امروز در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر در نوروز 1401؛ از برطرف شدن موانع سفرهای نوروزی به دلیل شیوع بیماری کرونا ابراز خرسندی کرد و گفت: خداوند را شاکریم که پس از دوسال، در بهار 1401 می توانیم همچون سال های قبل از کرونا خدمتگزار مردم ایران باشیم و امیدوارم سفرهای نوروز پیش رو، نشاط اجتماعی جامعه را بازگرداند.

رئیس جمعیت هلال احمر با درخواست از هموطنان برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا اضافه کرد: در سفرهای نوروزی قوانین و مقررات را رعایت کنید تا نوروز امسال کمترین تلفات را داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: حضور سازمان های امدادونجات، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در نوروز 1401 با تمام امکانات و متکی به پشتوانه حضور داوطلبانه امدادگران و نجاتگران است و من قبل از آغاز دو هفته پرکار در فروردین پیش رو از حضور جهادی نجاتگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر کمال تشکر را دارم چراکه آن ها آسایش خود و خانواده را در ایام تعطیل رها می کنند و بدون توقع به خدمت رسانی مردم مشغول می شوند.

این رزمایش با حضور جمعیت هلال احمر، اورژانس کشور، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی و راهداری در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مسافران نوروزی دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران نوروزی دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید