مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

به گزارش وبلاگ عکس، شیائومی هفته گذشته گفت که در تاریخ 25 فوریه (6 اسفندماه) از گوشی های سری 14 برای بازار جهانی پرده برمی دارد. این گوشی ها قبلاً در چین معرفی شده بودند، اما هنوز مدل اولترای آن ها از راه نرسیده است. حالا در گزارشی تازه مشخصات فنی شیائومی 14 اولترا نیز لو رفته است.

مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

براساس اعلام یک منبع مطلع به نام Yogesh Brar در شبکه اجتماعی ایکس، شیائومی 14 اولترا نمایشگری 6.73 اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی LTPO و رزولوشن +QHD خواهد داشت. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود.

مشخصات احتمالی شیائومی 14 اولترا

شیائومی 14 اولترا با دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی عرضه می گردد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.2 برابری و دوربین تله فوتوی 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری ماژول دوربین عقب این گوشی را تشکیل می دهند. بعلاوه این گوشی احتمالاً دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد داشت.

شیائومی 13 اولترا

ظرفیت باتری شیائومی 14 اولترا تقریباً 5300 میلی آمپرساعت اعلام شده است. این باتری می تواند از شارژ سریع سیمی 90 واتی پشتیبانی کند. پرچمدار شیائومی با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید 14 و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار عرضه خواهد شد.

شیائومی هنوز رسماً اطلاعاتی درباره مشخصات مدل 14 اولترا یا زمان عرضه آن اعلام ننموده است. بااین حال، بعضی کاربران باور دارند که همان تاریخ 6 اسفندماه می تواند برای رونمایی جهانی از سری شیائومی 14 زمان مناسبی باشد تا مدل اولترا نیز معرفی گردد.

می توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده گزارش های بیشتری در این زمینه منتشر گردد. اما با توجه به اطلاعات موجود، نظر شما درباره شیائومی 14 اولترا چیست؟ آیا این گوشی به مقدار کافی تغییر نموده است که کاربران را ترغیب به خرید آن کند؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: انتخاب

به "مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید