معرفی مرکز خرید محمودآباد : بازار بزرگ الغدیر محمودآباد

به گزارش وبلاگ عکس، شهرستان محمودآباد نزدیک ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است که بخاطر طبیعت بکر و آب و هوا و همچنین بازار بزرگ الغدیر همواره مورد توجه گردشگران قرار گرفته است .

معرفی مرکز خرید محمودآباد : بازار بزرگ الغدیر محمودآباد

بازار الغدیر محمودآباد

بازار الغدیر محمودآباد : این بازار در خیابان معلم واقع شده و یکى ازجاذبه هاى شهر محمودآباد مى باشد، این بازار در چند لاین و داراى انواع مغازه هاى لوکس فروشى ، پارچه فروشى ، کیف وکفش ، بوتیک ، انواع و اقسام ترشیجات و محصولات محلى ، زیتون، زیتون پروده،....و هر انچه یک شهروند احتیاج داره در این بازار یافت می شود .

یک بازار ماهى در این مکان وجود دارد، روزهایی که فراوانى ماهیست و مخصوصا ماهى سفید که هرچند لحظه سبد سبد ماهى وارد ماهى فروشى می شود، دیدنی ست زمانی که ماهى را به چوب می زنند و ماهى سهم کسى میشه که بیشترین قیمت را اعلام میکنه.

عموما شمالیها ماهى سفید را بخاطر اینکه مزه و طعم آن حتى بیش از شش ماه عوض نمیشه درفریزر ذخیره می کنند.

یکی از جذابترین مکانهای شهرهای شمالی ایران بازارهای روزانه و سنتی انهاست. بازار سنتی محموداباد هم از آن بازارهاییست که تا دلتان بخواهد سرزنده است و پر است از سوغات شمال، از سیر ترشی و سبزی های محلی گرفته تا انواع زیتون ها.

قسمت جذاب این بازار برای من زنان محلی هستند که محصولات خودشان را با کیفیت بسیار خوب میفروشند. مخصوصا رب انارها و سبزی های ماستشان بسسار خوب است.

همان طور که در بالا توضیح داده شد، یک قسمتی از این بازار مخصوص ماهی فروشان است و بهترین ماهی های تازه شمال را انجا خواهید دید. در مجموع حال و هوای این بازار همراه با شادابی است و روح زندگی شمالی را انجا حس خواهید کرد.

آدرس بازار بزرگ الغدیر محمودآباد

آدرس بازار بزرگ الغدیر محمودآباد : ایران - استان مازندران - شهرستان محمودآباد - خیابان معلم - بازار بزرگ الغدیر محمودآباد

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم

به "معرفی مرکز خرید محمودآباد : بازار بزرگ الغدیر محمودآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید محمودآباد : بازار بزرگ الغدیر محمودآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید