مقام برتر 2معلم هرمزگانی در نخستین جشنواره کشوری

به گزارش وبلاگ عکس، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب 2 رتبه برتر فرهنگیان استان در نخستین جشنواره ملی تجربه های پیروز مدارس کشور اطلاع داد.

مقام برتر 2معلم هرمزگانی در نخستین جشنواره کشوری

به گزارش وبلاگ عکس هرمزگان،مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کسب 2 رتبه برتر فرهنگیان استان در نخستین جشنواره ملی تجربه های پیروز مدارس کشور اطلاع داد.

ایرج بیت اللهی با بیان این که تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز موهبتی عظیم و رسالتی افتخار آمیز است، گفت: در نخستین جشنواره ملی تجربه های پیروز مدارس کشور با عنوان تغییر در نگرش دانش آموزان و معرفی و راهنمایی آنان به مشاغل سالم، دو فرهنگی شهرستان میناب استان هرمزگان دارای دو رتبه برتر کشوری شدند.

وی اضافه نمود: خانم تابنده عسکری مینابی نژاد پیروز به کسب رتبه اول در حیطه فضا و تجهیزات و همچنین محسن قنبری شهواری توانست رتبه سوم در حیطه فعالیت های فرهنگی و پرورشی را به خود اختصاص دادند.

به گفته بیت اللهی،بی شک پیشرفت و بالندگی یک کشور مدیون کوشش های ارزشمند معلمان فرهیخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مدارس دارای تجربه های فراوانی هستند که می تواند جنبه های ارزشمند داشته باشد و شناسایی و معرفی تجربه ها و ایده های پیروز، مؤثر و نوآورانه از جمله مهم ترین راهکارهای عملی برای مدارس است تا بتوانند با اطمینان بیشتری فعالیت های اجرایی خود را طراحی و اجرا نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "مقام برتر 2معلم هرمزگانی در نخستین جشنواره کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام برتر 2معلم هرمزگانی در نخستین جشنواره کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید