امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم

به گزارش وبلاگ عکس، نشریاتی دانشجویی که در بازه زمانی اعلام شده، یکم دیماه 1397 تا سی ام دی ماه 1399، منتشر شده باشند، از امتیاز ویژه 10 درصدی برخوردار می شوند.

امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ عکس؛ نشریاتی دانشجویی که در بازه زمانی اعلام شده، یکم دیماه 1397 تا سی ام دی ماه 1399، براساس معیارهای جدول ذیل منتشر شده باشند، از امتیاز ویژه 10درصدی برخوردار می شوند.

براساس این جدول روزنامه های دانشجویی که در بازه زمانی معین شده حداقل 120 شماره منتشر کرده اند از این امتیاز می توانند برخوردار شوند. همچنین این آمار برای هفته نامه های دانشجویی 36 شماره، دو هفته نامه ها 20 شماره، ماهنامه ها 12 شماره، دوماهنامه ها 8 شماره و در نهایت برای گاهنامه ها و فصلنامه ها نیز که 6 شماره منتشر کرده در بازه زمانی اعلام شده، حائز امتیاز می شوند.

بنابراین مدیران مسئول جهت برخورداری از این امتیاز می بایست در قسمت بارگذاری شماره های نشریه در سامانه نسبت به ثبت شماره های نشریه خود که در بازه زمانی مذکور منتشر شده اند اقدام نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 1446 اثر اول است و علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه شیراز با 1190 و 1022 اثر در رتبه های دوم تا سوم هستند. دانشگاه های علوم پزشکی رکوردی عجیب در ثبت تعداد نشریات و آثار را در جشنواره تیتر 12 ثبت کرده اند. دانشگاه های شهید بهشتی، فردوسی مشهد، علوم پزشکی اردبیل، تهران، الزهرا (س)، علوم پزشکی تبریز و ایران به تربیت در رتبه های چهارم تا دهم قرار دارند.

مجموع آثار دریافتی تا خاتمه شصت و دومین روز از مهلت ثبت آثار در سامانه جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12، برابر با 16876راثر از 143 مرکز آموزشی و دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز ویژه برای نشریات دانشجویی با انتشار منظم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید