مکان های تاریخی کره جنوبی

به گزارش وبلاگ عکس، در این مقاله شما با مکان های تاریخی کره جنوبی آشنا می شوید. تاریخ 5000 ساله کره را در بیشتر مکان ها، در سرتاسر کشور می توان مستقیما تجربه نمود. جذابیت های زیادی وجود دارند که به عنوان مکان های میراث جهانی یونسکو معین شده اند . روستاهایی که منازل سنتی کره را به نام Hanok حفظ کرده اند و قصرهای سلطنتی که هنوز با افتخار درمیان منظره شلوغ شهر پابرجایند. کلیه آن ها بازدیدکنندگان را به زمان کره باستانی می برند.

مکان های تاریخی کره جنوبی

برای کسانی که آرزو دارند از شهر شلوغ و پرمشغله دور باشند، بازدید از معبد و برنامه اقامت معبد را که یک تجربه فرهنگی است به وسیله تور کره جنوبی وبلاگ عکس، به شدت توصیه می کنیم.

آرامگاه جونگ میو

آرامگاه جونگ میو یکی از مکان های تاریخی کره جنوبی است. حدود 520 سال است که آرامگاه جونگ میو، لوح های خانواده سلطنتی و یادبود سلسله چوسان (1910-1392) را نگه داشته است. این مکان، دارای تالاری اصلی با فضای 1270 متر مکعب و بزرگ ترین ساختمان چوبی است که در سراسر دنیا در طول قرن 14 ساخته شده است. مراسم جونگ میو، موسیقی برجسته، پایکوبی و دیگر مراسم ها به مدت 600 سال در آرامگاه برگزار می شد. حفظ طولانی و دقیق این مراسم منجر به تخصیص میراث فرهنگی مهم نامشهود به وسیله یونسکو شد.

معبد هئین سا

معبد هئین سا جایی است که 80000 بلوک چوبی در آن حکاکی شده است. در قرن 13، بزرگ ترین حکاکی های بلوک های چوبی در دنیا انجام شد. تاثیر مذهب بودا در کره و پیشرفت تکنیک های نقاشی در آن موقع را نشان می دهد. در قرن 15، بلوک های چوبی در خانه ها به کار برده شد. این معبد یکی از بزرگ ترین مکان های تاریخی کره جنوبی محسوب می گردد.

اگر به بازدید از قصرها و معابد تاریخی علاقمند هستید، در سفر به کره جنوبی می توانید از قصر کیونگ بوک گانگ نیز تماشا نمایید.

غار سوگ گورام

غار سنگی دست ساز منحصر بفرد که در سال 774 مسیح ساخته شد، پس از 20 سال ساخت شاهکار تاج سیلا دوره (676-935) ساخته شد. گویی تجلی فیزیک و همگرایی دوره معماری، ریاضیات، هندسه و هنر است. نوع تکنولوژی و تعمیر نشان داده شده در غار، معماران سراسر دنیا را مجذوب خود نموده است. در حالی که هنوز زیبایی و جزئیات آن در مجسمه و بعلاوه حکاکی های روی دیوار تالار اصلی مشاهده می گردد.

معبد بولگوگسا

یکی از مهم ترین مکان های تاریخی کره جنوبی معبد بولگوگسا است. این معبد کننده کره است که در قرن هشتم ساخته شد و آرمان های بودایی و هنرمندی پادشاهی سیلا (57 قبل از میلاد مسیح - 935 سال مسیح) را مجسم می کند. هر ساله بیشتر گردشگران، بولگوگسا را بازدید می کنند تا بیشتر آثار فرهنگی معبد نظیر بت کده های سئوگاتاب و دابوتاب را مشاهده کنند. راهبان محلی در بولگوگسا به فعالیت خود ادامه می دهند و به طور کلی معبد، کننده فرهنگ بودایی کره است.

مقبره های سلطنتی سلسه چوسان

سلسله چوسان (1392 -1910) شامل 27 نسل از پادشاهان و ملکه ها است که تا ابد در این مقبره های سلطنتی متمایز دفن شده اند. این مقبره از تاریخی ترین مکان های کره جنوبی است. از رمل و اسطرلاب برای معین برترین موقعیت ها داخل و خارج از شهر برای هر یک از مقبره ها استفاده می شده است. مراسم خاکسپاری و عقاید کنفوسیوسی از مطالعه این مقبره ها اشتقاق یافته و تا امروز ادامه دارد. بازدیدکنندگان می توانند در موزه مقبره سلطنتی سلسله چوسان نزدیک تا اورونگ، درباره تاریخچه و ساخت این مقبره ها بدانند.

قصر چانگ داگ گونگ

معماری این قصر متناسب با زیبایی طبیعی کوهستان های اطرافش است، در حالی که باغ های آن دسترسی کامل به دنیای اطراف را دارند. چانگ داگ گانگ در سال 1405 کامل شد و قصری بود که بیشترا به وسیله خانواده سلطنتی سلسله چوسان (1392 - 1910) استفاده می شد. امروزه برترین قصر از پنج قصر سلطنتی حفظ شده در سئول می باشد. هوون، باغ پشت قصر، بزرگ ترین باغ قصر در کره است که شامل بیش از 100 نوع گل و گیاه زیبا و هماهنگ با ساختمان ها است.

در کره جنوبی می توانید به بازدید از جاذبه های گردشگری گیونگ سانگ بوک دو بپردازید.

منطقه تاریخی گیونگ جو

این منطقه یکی دیگر از مکان های تاریخی کره جنوبی است. گیونگ جو تقریبا 1000 سال قدرت را در دست شبه جزیره کره به عنوان مرکز پادشاهی سیلا در دست داشت. کل منطقه مملو از آثار و دارایی های فرهنگی است که در توسعه معماری کره، بودایی ها در آن موقع نفوذ بسیاری داشته اند. 5 منطقه گیونگ جو هر کدام به عنوان مکان های میراث دنیای یونسکو لیست بندی شده اند.

مکان های چند ستونی سنگی-گوچانگ، هواسون و گانگ هوا

آسیای شرقی مکانی است از تجمع بزرگ ترین قبرهای سنگی ما قبل تاریخ که بیشتر آن ها در شبه جزیره کره واقع شده اند. این یادبودهای سنگی بزرگ تقریبا 3000 ساله هستند و بیان کننده نگاه اجمالی به جامعه و تکنیک های زمان هایی که در آن ساخته شده اند، هستند. این مکان یکی از پربازدیدترین مکان های تاریخی کره جنوبی ایت.

جزیره آتشفشانی جیجو و دهانه های آتشفشانی

کل جزیره جیجو به خاطر نقشه منحصر بفردش، در نتیجه گذشته آتشفشانی جزیره، موزه آتشفشانی است. این موزه می تواند بعنوان یکی از جاذبه های گردشگری جیجو باشد. حدود 360 مخروط آتشفشانی بزرگ و کوچک در سراسر جزیره وجود دارد در حالی که در زیرزمین یک سیستم پیچیده وجود دارد که حدود 160 دهانه آتشفشانی را پوشش می دهد. بزرگ ترین آنها غار مانجان گول می باشد که حدود 4/7 کیلومتر طول و 18 متر عرض و 23 متر ارتفاع دارد که بزرگ ترین غار آتشفشانی در دنیا است.

منبع: https://gocity.com/seoul/en-us/blog/10-historical-places-in-seoul

منبع: ژیوار

به "مکان های تاریخی کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های تاریخی کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید