ناراحتی شدید ستاره پرسپولیس

به گزارش وبلاگ عکس، پرسپولیس درحالی پیروز شد در هفته یازدهم لیگ برتر با دو گل ذوب آهن را شکست دهد که بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد. عیسی آل کثیر که خودش پنالتی را گرفته بود، توپ را برداشت و قصد داشت هرطور شده خودش پنالتی را بزند. مهدی ترابی هم که پنالتی زن اول پرسپولیس به شمار میرود، به سمت عیسی رفت و می خواست توپ را از او بگیرد و ضربه پنالتی را بزند. آل کثیر هم که اصرار زیادی داشت تا حتما خودش پنالتی بزند، به ترابی گفت می خواهد خودش پشت ضربه پنالتی بایستد و برای پرسپولیس گلزنی کند. اصرار ترابی فایده ای نداشت و مرغ آل کثیر یک پا داشت.

ناراحتی شدید ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی هم وقتی این صحنه را دید، فورا وارد عمل شد و گفت، ترابی پنالتی را بزند. یحیی خطاب به آل کثیر گفت، خودش تشخیص می دهد چه کسی پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و ضربه بزند.

عیسی که از این موضوع خیلی ناراحت شد، بعد از گل شدن پنالتی ترابی نه خوشحالی کرد و نه در جشن شادی بازیکنان شرکت کرد. چند دقیقه بعد هم گل محمدی، آل کثیر را بیرون کشید و عبدی را جایگزین او کرد. نکته عجیب ماجرا اینجاست که ناراحتی آل کثیر بعد از تعویض هم ادامه داشت و این موضوع کاملا از چهره او تعیین بود.

در نهایت هم حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی بعد از تعویض سمت عیسی رفت و سعی کرد او را آرام کند تا اتفاق بدتری رخ ندهد. آل کثیر در ملاقات مقابل مس رفسنجان هم این کار را تکرار نموده بود و یک مرتبه هم در مرحله گروهی فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، محمدحسین کنعانی زادگان هم حرکت مشابه با آل کثیر انجام داده بود.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی باید فکری به حال این موضوع بکند تا یکبار برای همواره تکلیف پنالتی زدن در بازی های پرسپولیس تعیین گردد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "ناراحتی شدید ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی شدید ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید