نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران

به گزارش وبلاگ عکس، نشست مشترک معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با مدیران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران به دعوت مدیران این اتحادیه برگزار گردید.

نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران

به گزارش خبرنگار وبلاگ عکس، در این نشست که همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و بیست هشتمین نمایشگاه فرش دستباف در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید، معاون صنایع دستی کشور و مدیران اتحادیه فراوری نمایندگان و صادرنمایندگان فرش ایران، درباره مهم ترین راهکارهای تقویت همکاری با یکدیگر صحبت کردند.

در این نشست که مدیران کل و مشاوران معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی حضور داشتند، محورهای همکاری در باره مأموریت های مشترک حوزه صنایع دستی و فرش مورد آنالیز نهاده شد.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی در این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری نشست هم اندیشی، تقویت همکاری ها و افزایش تعامل معاونت صنایع دستی با اتحادیه ها و صنوف بخش خصوصی از جمله اتحادیه فراورینمایندگان و صادرنمایندگان فرش ایران را موجب رونق در دو حوزه صنایع دستی و فرش عنوان نمود و خواهان تقویت همکاری ها و تعامل هرچه بیشتر در این خصوص شد.

او با بیان این که هنرمندان صنایع دستی و فراوری نمایندگان فرش دارای اشتراکات بسیار زیادی هستند و حوزه فعالیت آن ها تقریبا شبیه به هم است، خواهان تقویت همکاری ها برای حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان صنایع دستی و فراوری نمایندگان فرش دستباف شد.

محمودیان خاطر نشان کرد: امیدوارم این گونه نشست ها تداوم داشته باشد و مسائل مرتبط با حوزه صنایع دستی و فرش دستباف به صورت تخصصی و در فضایی صمیمانه مورد آنالیز قرار گیرد.

سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف، 3 تا 9 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران درحال برگزاری است.

علاقه مندان برای بازدید از سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی و بازدید و خرید محصولات صنایع دستی هنرمندان 31 استان کشور، می توانند از ساعت 10 الی 20 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا

به "نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معاون صنایع دستی کشور با مدیران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید