هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، تقی صادقی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست های راهبردی وزارتخانه متبوع هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح کیفی تئاتر و ارتباط موثر تماشاگران با آثار نمایشی است.وی گفت: اولویت پذیرش به وسیله هیئت انتخاب جشنواره با نمایش هایی است که با توجه به موضوعات و مسائل استان و منطقه با چشمانداز دنیای و جریانات روز تئاتر دنیا پرداخته و فراوری شده باشد.

هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می گردد

صادقی اظهار کرد: مضامین مرتبط با شعار سال، بهره گیری از مفاهیم فرهنگ، تاریخ و ادبیات غنی ایرانی و اسلامی، سبک زندگی سالم و توجه به مسئله مهم فرزندآوری، معرفی استان به عنوان باب الرضا، نگاه کاوشگرانه و مدبرانه به جامعه را از جمله موضوعات جشنواره اعلام نمود.

وی توضیح داد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و بارگزاری فرم حضور، متون و مدارک مربوط برای حضور در جشنواره تئاتر استان به وسیله سایت ثبت نام به نشانی www.roydadnkh.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32244115 تماس حاصل نمایند.

صادقی در سرانجام به تقویم جشنواره اشاره نمود و اضافه کرد: زمان بازبینی آثار 27 تا 30 شهریور و زمان برگزاری جشنواره 10 تا 12 آبان ماه امسال خواهد بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید