هجوم مشتریان وحشت زده از کرونا در انگلیس به سوپرمارکت ها

به گزارش وبلاگ عکس، در پی تشدید بحران کرونا در انگلیس طی روزهای اخیر، مشتریان وحشت زده در این کشور به سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای هجوم آورده اند.

هجوم مشتریان وحشت زده از کرونا در انگلیس به سوپرمارکت ها

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عکس به نقل از راشا تودی، با تشدید بحران کرونا در انگلیس و افزایش نگرانی مردم این کشور از ناتوانی دولت این کشور در کنترل بحران، طی روزهای اخیر سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای در شهرهای مختلف انگلیس شاهد هجوم گسترده مشتریان وحشت زده بوده اند.

شدت هجوم مشتریان به سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای طی روزهای اخیر به حدی بوده است که فروشگاه هایی مانند تسکو، سِین بری و اسدا که صدها شعبه در سراسر انگلیس دارند، محدودیت هایی را برای مشتریان در نظر گرفته و بیش از سه قلم مواد غذایی به آنها نمی فروشند. این فروشگاه ها همچنین برای فروش محصولات بهداشتی و آرایشی نیز محدودیت های اعمال کرده اند.

اما حتی با وجود این محدودیت ها، هجوم مشتریان به فروشگاه ها همچنان ادامه دارد. تصاویر و ویدیوهایی که امروز پنج شنبه در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد نشان می دهد که مشتریان سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای محدودیت های جدید را اصلاً جدی نگرفته اند.

به عنوان مثال، در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از شعبه فروشگاه زنجیره ای اسدا در منطقه ومبلی در شمال غربی لندن، مشاهده می شود که مشتریان در هنگام هجوم برای ورود به فروشگاه نه تنها اصول فاصله گیری اجتماعی را رعایت نمی کنند، بلکه حتی با یکدیگر درگیر می شوند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هجوم مشتریان وحشت زده از کرونا در انگلیس به سوپرمارکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم مشتریان وحشت زده از کرونا در انگلیس به سوپرمارکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید