پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یزد منع قانونی ندارد

به گزارش وبلاگ عکس، آهنچیان درباره برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری یزد توضیحاتی را ارائه کرد.

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یزد منع قانونی ندارد

وبلاگ عکس- چند روز پیش خبری مبنی بر تبلیغ شهرداری یزد برای پذیرش دانشجو در دانشگاه های علمی کاربردی این استان در صفحات مجازی منتشر شد که اعتراض و واکنش بعضی از دانشجویان و اهالی دانش را در پی داشت.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه های علمی کاربردی با یاری دستگاه های وابسته مانند شهرداری که استقلال اقتصادی دارد و زیر نظر وزارت کشور نظارت دارد، می تواند دانشگاه یا شعبه ای از آن را ایجاد کند.

آهنچیان می گوید شهرداری شهر یزد در دانشگاه علمی کاربردی که شعبه ای از دانشگاه های زیرمجموعه علمی کاربردی است دوره هایی را تعریف نموده که طبق قانون داوطلبان می توانند در آن شرکت نمایند و جایگاه های این دانشگاه ظرفیت پذیرش دانشجو را دارد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید نمود: اگر دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری یزد امکان پذیرش دانشجو را داشته باشد، می تواند با صدور اطلاعیه ای به ثبت نام داوطلبان اقدام کند تا دانشجویان در کلاس های دانشگاه علمی کاربردی مرکز شهرداری یزد شرکت نمایند و در این زمینه منع قانونی وجود ندارد.

وبلاگ عکس علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یزد منع قانونی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یزد منع قانونی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید