چری چه زمانی به ترکیه می رود؟

به گزارش وبلاگ عکس، چری ترکیه در روز چهارشنبه 28 دسامبر به مناسبت رونمایی از خودرو های تازه در این کشور نشست خبری ترتیب داد. به گزارش سایت اکسپت گاید ترکیه، در این جلسه در مورد تاریخ شروع فروش مدل های شاسی بلند تازه و معرفی ساختار اولین نمایندگی مجاز توضیح داده شد.

چری چه زمانی به ترکیه می رود؟

به گزارش دنیای اقتصاد، مدت ها بود در بازار زمزمه هایی از بازگشت خودروساز چینی چری به بازار ترکیه به گوش می رسید. آهو توران، رئیس نمایندگی چری در ترکیه، سخنان خود را با اشاره به اینکه کمپانی چری از سال ها پیش برنامه بازگشت به بازار ترکیه را داشته است، آغاز کرد.

توران همچنین در سخنان خود تاکید کرد چری مستقیما از طریق خود شرکت به بازار وارد خواهد شد و در حال حاضر از طریق هیچ توزیع کننده دیگری فعالیت نخواهد داشت.

بر اساس اطلاعاتی که در این جلسه به اشتراک گذاشته شد، 25 نمایندگی مجاز (فروش و خدمات) در 2023 در سراسر ترکیه فعال خواهند شد. چری در وهله اول مدل های شاسی بلند با نام های Omoda 5، Tiggo 7 Pro و Tiggo 8 Pro را در ترکیه عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو ها از بهار 2023 آغاز می شود.

هرچند هنوز لیست قیمتی اعلام نشده است، اما به این نکته اشاره شده است که چری در نظر دارد سیاست قیمت گذاری رقابتی را در پیش گیرد. گفته می شود از سال 2024، مدل های هیبریدی و برقی این شرکت نیز به بازار ترکیه معرفی خواهند شد.

منبع: فرارو

به "چری چه زمانی به ترکیه می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چری چه زمانی به ترکیه می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید