چیدمانی شاد و هیجان انگیز را در منزل تجربه کنید

به گزارش وبلاگ عکس، آیا دوست دارید که چیدمانی هیجان انگیز و مجذوب کننده را در منزل خود تجربه کنید؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چیدمانی شاد و هیجان انگیز را در منزل تجربه کنید

با توجه به اینکه سبک دکوراسیون مکزیکی شباهت زیادی به دکوراسیون ایرانی دارد. تصمیم گرفتیم که در این مطلب از وبلاگ عکس به معرفی سبک مکزیکی در دکور منزل بپردازیم.

دیوار خاطرات

یکی از نکات مهم در سبک مکزیکی در دکور منزل تزیین دیوار است. تزیینات دیوار نشان دهنده اصالت منزل هستند. هر چیزی که بر روی دیوار نصب می کنید باید داستانی با خود داشته باشد. یک آینه در قاب دست ساز و کارشده، کلاه های قدیمی، نقاشی های مکزیکی و غیره چیزهایی هستند که همواره در یک خانه مکزیکی روی دیوار می بینید. می توانید از گلیم برای تزیین دیوار بهره ببرید. آن چیزی را که برای تزیین دیوار منزل خود در نظر می گیرید باید بسیار زیبا و خاص باشد. برای هر چیزی که به دیوار خانه خود می زنید باید فکری داشته باشید.

رنگین کمان در منزل

اگر می خواهید دکور منزل شما با رنگ های آرامش بخش تزیین گردد، این سبک مناسب شما نیست. خانه مکزیکی یک سبک پر از رنگ های زیبا و مجذوب کننده است. رنگ های غالب سبک مکزیکی در دکور منزل قرمز، نارنجی، آبی و سبز است. رنگ ها ترکیبی از رنگ های سرد و گرم هستند.

بر روی مبلمان پارچه ببافید

مهم ترین وسایل در دکور منزل استفاده از کوسن های رنگی و فرش دستباف با رنگ های جیغ است. در این سبک به وفور از صنایع دستی بافتنی و گلدوزی استفاده می گردد. می توانید از بافت هایی با رنگ های شاد و متضاد به عنوان پتو یا رومبلی بهره ببرید. نکات بیشتر در خصوص چیدمان منزل را در مطلب انجام این کارها در دکور منزل قدیمی شده است بخوانید.

هندسه در کاشیی های مکزیکی

در فاصله میان پله ها یا کاشی های آشپزخانه می توانید از کاشی های مکزیکی بهره ببرید. نقش هایی که روی این کاشی ها است نقاشی شده است. این نقش ها اشکال هندسی هستند که به صورت تو در تو تکرار می شوند. اگر پله ای در خانه ندارید، کافی است از این کاشی ها در میان کاشی های آشپزخانه بهره ببرید تا روح مکزیک در خانه شما جاری گردد.

طبیعت را به خانه بیاورید

اگر در خانه خود تراس دارید، می توانید گل های زیبایی را در آن بکارید. می توانید درختچه های کوچک را در حیاط بکارید و فضایی استوایی بسازید. استفاده از رنگ های طبیعت یکی از المان های دکوراسیون مکزیکی است. اگر در آپارتمان زندگی می کنید و چندان امکان نگهداری گلدان های طبیعی را ندارید، می توانید با گیاهان مصنوعی رنگ و لعاب دکوراسیون مکزیکی را به خانه خود بیاورید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب در خانه خود لوسترهای شیک و مجذوب کننده بسازید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چیدمانی شاد و هیجان انگیز را در منزل تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمانی شاد و هیجان انگیز را در منزل تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید