کاربرد یخساز صنعتی

به گزارش وبلاگ عکس، رپرتاژ آگهی - از جمله لوازم ضروری آشپزخانه های صنعتی می توان به یخساز صنعتی اشاره نمود که در موقعیت ها و حوزه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی از این دستگاه که در حجم های مختلف در بازار فروش عرضه می گردد، برای فراوری یخ استفاده شده که از مهم ترین مراکزی که می توان از این نوع دستگاه ها بهره برد، می توان به رستوران ها اشاره نمود. حال ما در این مطلب تصمیم گرفته ایم که درباره انواع و کاربردهای یخساز صنعتی صحبت کنیم تا اگر احتیاج به چنین دستگاهی دارید، بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به تهیه آن اقدام کنید. ضمن اینکه در انتهای مقاله نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید این گونه دستگاه ها خواهیم پرداخت.

کاربرد یخساز صنعتی

انواع و اقسام دستگاه یخساز صنعتی

پر واضح است که چنین دستگاه هایی با توجه به حوزه مدنظر انتخاب و خریداری می شوند که در ادامه به پرکاربردترین انواع این دستگاه اشاره می کنیم:

· یخساز قالبی صنعتی

اگر در حوزه هایی مشغول به فعالیت هستید که نیاز به یخ در قالب های بزرگ دارید، احتمالاً این نوع یخساز برترین انتخاب باشد؛ البته ناگفته نماند با توجه به ابعاد این نوع دستگاه یخساز صنعتی، ممکن است برای موقعیت هایی مانند رستوران مناسب نباشد. در واقع بهتر است که از این یخساز با توجه به موقعیت، از ابعاد بزرگ تر استفاده گردد؛ چرا که به طور حتم فضای بسیار زیادی را در بر خواهد گرفت. معمولاً از یخساز قالبی صنعتی در کارخانه های یخسازی استفاده می گردد. با این حال ممکن است این وسیله را در بخش های دیگر نیز تدارک ببینند.

· یخساز حبه ای صنعتی

کاملاً تعیین است که این نوع دستگاه یخساز برای فراوری یخ در ابعاد کوچک استفاده می گردد. در واقع اگر نیاز به یخ حبه ای در مکان های مختلف مانند رستوران ها، بستنی فروشی ها و مواردی از این دست باشد، برترین نوع دستگاه یخساز صنعتی، نوع حبه ای است. به طور کلی چنین دستگاه یخسازی بیشترین استفاده را در موقعیت های مختلف دارد. ضمن اینکه از لحاظ قیمتی و کیفیت نیز از سایر دستگاه های یخساز شرایط بهتری دارد و اصلاً به همین علت است که مورد تقاضا قرار گرفته است. یخساز 100 کیلوگرم در 24 ساعت از جمله این یخسازها هستند.

· یخساز پولکی صنعتی

در بسیاری از کسب و کارها نیاز به دیرتر آب شدن یخ وجود دارد که برای این منظور معمولاً از یخساز صنعتی پولکی استفاده می گردد. کیفیت این نوع دستگاه ها در حد مناسب بوده، اما ممکن است از لحاظ قیمتی نسبت به نمونه های مشابه گران تر باشند. از جمله کسب و کارهایی که به استفاده از این نوع دستگاه یخساز می پردازند، می توان به ماهی فروشان اشاره نمود. در ضمنً حتماً در نظر داشته باشید که یخساز پولکی صنعتی را باید از مراکز مجاز و البته معتبر تهیه کنید چرا که نمونه های تقلبی این نوع دستگاه در بازار فراوان است.

· یخساز پودری صنعتی

همان طور که می دانید گاهاً نوشیدنی ها به یخ نیاز دارند که به عنوان مثال می توان به آبمیوه ها اشاره نمود. پر واضح است که برای این منظور نه به یخ جامد و نه مایع نیاز بوده و چیزی مابین این دو برترین اتفاقی است که باید رخ بدهد که در این صورت استفاده از یخساز پودری صنعتی برترین دستگاه خواهد بود. در ضمنً لازم به ذکر است که این دستگاه در انواع مختلفی در بازار وجود دارد که بنا به استفاده در موقعیت های مختلف به کار گرفته خواهد شد. بعلاوه قابل توجه است که کیفیت فراوری یخ در چنین یخسازهایی دارای اهمیت است که انتخاب یک مرکز معتبر برای تهیه این گونه لوازم ضروری به نظر می رسد.

کیفیت یخساز صنعتی به چه بستگی دارد

انتخاب یک یخساز مناسب باید با در نظر گرفتن موارد مختلف انجام گردد و به طور کلی برای اینکه از کیفیت و دوام چنین لوازمی کاملاً اطمینان داشته باشیم، باید موارد عنوان شده در ادامه را در نظر بگیریم:

- تجربه استفاده از دستگاه های یخساز صنعتی می تواند تا حد امکان کیفیت و دوام این نوع دستگاه ها را تعیین کند. تعیین است که به کارگیری بیش از مقدار این لوازم عمرشان را کاهش می دهد.

- انواع یخساز صنعتی را باید طبق اصول ثبت شده در راهنمای دستگاه نگهداری کرد. ضمن اینکه تمیزکاری چنین وسایلی روش خاص خودش را دارد که حتماً باید به وسیله افراد اهل فن پیگیری گردد.

- استفاده از موادهای اولیه باکیفیت می تواند عمر چنین لوازمی را افزایش دهد. بدیهی است که در این خصوص انتخاب یک مرکز مطمئن به جهت خرید دارای اهمیت خواهد بود.

- طبق آمارها عمر میانه دستگاه های یخساز 5 سال است. با این حال بسته به نوع استفاده از آن ها ممکن است بتوان تا چند سال بیشتر نیز از آن ها بهره برد.

نکات با اهمیت در زمان خرید انواع یخساز

برای اینکه بتوانید چنین دستگاه هایی را بخرید، باید به طور کامل برخی از موارد را آنالیز کنید که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

- موتور این دستگاه ها اولین موردی است که باید در زمان خرید به آن توجه گردد؛ چرا که شاید بیشترین تأثیر را در عملکرد یخساز صنعتی دارد. در حال حاضر استفاده از موتورهای جنس عالی که در برخی از شرکت ها ارائه می گردد، می تواند برترین انتخاب برای یخسازها باشد.

- آنالیز کیفیت بدنه یخساز نیز دارای اهمیت است. در واقع استفاده از مواد بهداشتی و ضدزنگ در بدنه یخساز به خوبی می تواند عمر چنین دستگاه هایی را افزایش دهد.

- آنالیز قیمت یخساز صنعتی نیز مهم است؛ چرا که هر چه قیمت این نوع دستگاه ها بیشتر باشد، طبیعتاً باید عملکردشان نیز بهتر باشد. با این حال این طور نیست که تمام دستگاه های یخساز گران قیمت از کیفیت خوبی برخوردار باشند که در این خصوص باید از مراکز معتبر استفاده کنید.

خرید انواع دستگاه یخساز صنعتی از نگین طبخ خاورمیانه

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه در هر حوزه نیاز به انواع یخساز باکیفیت صنعتی دارید، کافی است که از یک مرکز معتبر به کارگیری کنید که برای این منظور پیشنهاد می کنیم از سایت نگین طبخ خاورمیانه استفاده کنید.نگین طبخ خاورمیانه یکی از شرکتهای فعال در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. در این سایت به انواع تجهیزات آشپزخانه دسترسی خواهید داشت که هر کدام از کیفیت های قبل قبولی برخوردار هستند.

ضمن اینکه خرید از این مجموعه شما را از قیمت ایده آل بهره مند خواهد نمود و هچنین از ضمانت و خدمات پس از فروش نیز برخوردار خواهید بود. حال برای اینکه بتوانید با مشاوران یا مدیران مجموعه تخصصی نگین طبخ خاورمیانه در ارتباط باشید، کافی است به سایت این مجموعه به نشانی https://negin-tabkh.com/ مراجعه کنید. نگین طبخ تمامی تجهیزات آشپزخانه از جمله ماشین ظرفشویی صنعتی، سرخ کن صنعتی، باربیکیو و … را طراحی و توزیع می نماید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "کاربرد یخساز صنعتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاربرد یخساز صنعتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاربرد یخساز صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید