کونته: در چلسی از همه چیز راضی هستم

به گزارش وبلاگ عکس، سرمربی چلسی بعد از برد برابر کریستال پالاس و ادامه صدرنشینی تیمش اظهار کرد از همه چیز راضیست.

کونته: در چلسی از همه چیز راضی هستم

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل از ساکرنت، چلسی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس است پیروز شد در هفته هفدهم لیگ با یک گل در زمین کریستال پالاس به فزونی برسد تا یازدهمین برد پیاپی خود را جشن بگیرد. آنها اکنون با رکورد سال 2009 کارلو آنچلوتی در چلسی رسیدند و در صورتی که هفته آینده برابر بورنموث به فزونی برسند، می توانند تاریخ سازی کنند.

آنتونیو کونته بعد از پیروزی تیمش برابر کریستال پالاس گفت : کسب یازده پیروزی پیاپی فوق العاده است. به بازیکنانم تبریک می گویم. در واقع همه باید به بازیکنانم تبریک بگویند تا به من. به نظرم آنها شایستگی این را دارند. هر روز آنها را در تمرینات می بینم و به خوبی از مسئولیت پذیری آنها به تیم آگاه هستم. تمام مجموعه چلسی متحد و یک پارچه بوده است و این مساله انگیزه ما را برای کسب برد و پیروزیت بیشتر کرده است اما نباید فراموش کنیم که ما هنوز جا برای پیشرفت داریم.

سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس در ادامه اظهاراتش گفت : از سطحی که هم اکنون در آن قرار داریم، کاملا رضایت دارم ولی می خواهم تاکید کنم تازه هفده هفته از لیگ برتر گذشته است و هنوز دو دیدار دیگر باقی مانده است تا نیم فصل به خاتمه برسد. با این حال در شرایط خوبی قرار داریم و تلاش می کنیم جایگاه مان را حفظ کنیم. نباید به جدول رده بندی نگاه کرد. فقط باید تلاشمان را بیشتر کنیم. کاری به حریفانمان نداریم بلکه باید بتوانیم بین دفاع و حمله خودمان تعادل ایجاد کنیم.

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی چلسی در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است و با کلین شیت های پی در پی به تیمش کمک کرده است تا بتواند در صدر جدول لیگ برتر جا خوش کند. کونته درباره دروازه بان تیمش نیز اظهار کرد: در چند بازی دروازه بان مان واکنش های خوبی را بر جای گذاشت ولی در برخی بازی های دیگر ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم. به خوبی جایگاه کورتوا را می دانم. بعد از فصل گذشته که او گل های زیادی را دریافت کرد، در این فصل برای او خیلی پیشرفت کرده و در فرایند پیروزیت ما تاثیرگذار بوده است.

چلسی در بازی بعدی باید برابر بورنموث به میدان برود. دیداری که در آن نمی تواند از وجود دیگو کاستا و انگولو کانته بهره ببرد. این دو بازیکن روز گذشته (شنبه) با دریافت کارت زرد، پنج اخطاره شدند و بازی با بورنموث را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کونته: در چلسی از همه چیز راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: در چلسی از همه چیز راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید