رشفورد از منچستریونایتد جدا می گردد؟

به گزارش وبلاگ عکس، مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ ممکن است در تابستان پیش رو از این تیم جدا گردد.

رشفورد از منچستریونایتد جدا می گردد؟

به گزارش وبلاگ عکس، مارکوس رشفورد که از سال 2005 و از سن هشت سالگی در عضویت باشگاه منچستریونایتد است و اولین بازی اش برای شیاطین سرخ را هم در سال 2015 برای این تیم انجام داد، ممکن است در انتها فصل جاری از جمع سرخپوشان منچستر جدا گردد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال اروپا گزارش داد که منبعی نزدیک به رشفورد 24 ساله به او گفته که این بازیکن در حال آنالیز شرایط آینده حرفه ای اش است. او از اینکه اخیراً فرصت کمتری در منچستریونایتد برای بازی کردن داشته، نگرانی هایی دارد.

بر اساس ادعای این منبع نزدیک به رشفورد، این مهاجم انگلیسی همواره حرفه ای بوده اما او خواستار شفافیت سازی از سوی کادرفنی و مدیران باشگاه منچستریونایتد در مورد شرایطش است. قرارداد فعلی مارکوس رشفورد با منچستریونایتد تا انتها ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد.

رشفورد که هفتمین فصل حضورش در منچستریونایتد را سپری می نماید، تا به امروز در 295 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و آمار 93 گل زده و 58 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. او در فصل جاری در 24 بازی (1296 دقیقه از 2160 دقیقه ممکن) برای این تیم به میدان رفته است.

مارکوس در گذشته مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رشفورد از منچستریونایتد جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشفورد از منچستریونایتد جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید