قیمت مهدی 18 میلیون یورو

به گزارش وبلاگ عکس، همه منتظر بودند تابستان امسال یک نقل و انتقال تاریخی رقم بخورد و مهدی طارمی با رقمی هنگفت به یکی دیگر از باشگاه های مطرح اروپایی برود. او اما در نهایت تصمیم گرفت در پورتو بماند.

قیمت مهدی 18 میلیون یورو

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از روزنامه وبلاگ عکس ، در واقع حفظ این بازیکن یکی از شروط کونسیسائو سرمربی آنها بود. علیرضا نیکومنش مدیر برنامه های این بازیکن در گفت و گو با جام جم در این باره توضیحات بیشتری می دهد.

چه شد مهدی تصمیم گرفت به پورتو برود؟ آیا فکر می کردید این انتقال به چنین سرانجامی برسد؟

از اینجا شروع کنم که در همان نیم فصل اول حضور مهدی در ریوآوه و با این که تنها 7 گل زده بود و به نسبت دیگر فورواردهای مطرح دقایق کمتری بازی کرد اما پیشنهادهایی داشتیم. بوردو از فرانسه خیلی جدی دنبال مهدی بود. منتها در آن زمان تصمیم این بود او در ریوآوه بماند و بیشتر خودش را نشان دهد. خیلی زود پیشنهادهایی از بنفیکا، اسپورتینگ لیسبون، دو تیم روسیه ای و همین طور استون ویلا رسید. این پیشنهادها تا انتها فصل وجود داشت. رقابت بین بنفیکا و اسپورتینگ برای جذب مهدی بیشتر بود ولی بنفیکا خیلی جدی تر به نظر می رسید. در این بین پورتو هم ابراز تمایل کرده بود ولی خیلی جدی نبود تا این که مهدی در مقابل آنها بازی فوق العاده خوبی انجام داد. یک گل بسیار زیبا در روزهای آخر فصل در ورزشگاه دراگائو و مقابل چشمان 40 هزار نفر به پورتو که خیلی اثر داشت. بازی رفت هم مهدی یک گل زد منتها داور میلی متری آفساید گرفت. به اعتقاد خود من گل دیدار برگشت باعث شد پورتو تمایل بیشتری برای جذب مهدی نشان دهد. در نهایت بعد از مذاکراتی که داشتیم به توافق رسیدیم تا او در این تیم بازی کند.

الان ارزش مهدی در بازار جابجایی چقدر است؟

باشگاه پورتو رقمی برای فروش مهدی اعلام نکرده چون در انتها فصل گفتند می خواهند او را حفظ کنند. در حال حاضر ارزشی که سایت ترانسفر مارکت روی طارمی گذاشته 17 میلیون و 600 هزار یورو است. فکر می کنم قیمت مهدی تقریبا همان 18 میلیون یورو باشد. از قلم نیاندازید در طول یکسال قیمت او اینقدر افزایش داشت. فقط به دلیل حضور پیروز در لیگ قهرمانان و گل هایی که برای پورتو به ثمر رساند.

امسال چه پیشنهادهایی به طارمی شد؟ کلا شایعه زیاد بود.

میلان و رم دو باشگاهی بودند که مهدی را می خواستند. همین طور تاتنهام شرایط او را بررسی کرد. از فرانسه هم دو باشگاه موناکو و مارسی خواهان جذب مهدی شدند. از آلمان هم دو پیشنهاد رسید. درباره اسپانیا هم صحبت هایی بود ولی چون خود مهدی اظهار داشت می ماند و باشگاه هم تمایلی برای فروش او نداشت، بعضی پیشنهادها به مرحله جدی تر خود نرسید. شک نکنید اگر پورتو از فروش مهدی خبر می داد شرایط به طور کلی متفاوت می شد.

این درست است که یکی از شروط کونسیسائو سرمربی پورتو برای تمدید قراردادش حفظ مهدی بود؟

بله. این یکی شروط سرمربی تیم بود. او اظهار داشت اگر بخواهم تمدید کنم باید مهدی طارمی هم در تیم بماند.

شما با مهدی قائدی هم همکاری دارید. درباره آخرین شرایط او بگویید. چه پیشنهادهایی دارد؟

او از لیگ های زیادی در اروپا پیشنهاد دارد. تا این لحظه از لیگ هایی چون بلژیک، یونان، پرتغال، روسیه و قطر پیشنهاد دارد. فعلا تمام تمرکز او روی استقلال است و باید ببینیم در آینده چه توافقاتی با باشگاه صورت می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "قیمت مهدی 18 میلیون یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مهدی 18 میلیون یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید