لیست خرید تابستانی پاریسی ها برای پر کردن چاله های بزرگ

به گزارش وبلاگ عکس، باشگاه پاری سن ژرمن برای فصل آینده قصد دارد خرید های بزرگی انجام دهد.

لیست خرید تابستانی پاریسی ها برای پر کردن چاله های بزرگ

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عکس، باشگاه پاری سن ژرمن برای پر کردن جای خالی ستاره هایی که از این تیم کوچ کرده اند، دست روی بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا گذاشته است. با جدایی قطعی ستارگانی مانند لیونل مسی و سرخیو راموس و همچنین خروج احتمالی نیمار از پاری سن ژرمن، تابستان پر سر و صدایی در انتظار فرانسوی ها خواهد بود.

روزنامه اکیپ خبر داده کریسیتوف گالتیه، سرمربی آبی و قرمز ها هم به رغم کسب مقام قهرمانی در لیگ یک فرانسه، نتوانست تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا به موفقیت برساند، در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته است و احتمالاً زوج ناگلزمن-هانری روی نیمکت پاریسی ها در فصل آینده خواهند نشست.

اکیپ می گوید یویلیان ناگلزمن، سرمربی پیشین بایرن مونیخ که تیمش پاری سن ژرمن را در اولین دور مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا کنار زد قرار است به عنوان سرمربی و تیری هانری، اسطوره باشگاه آرسنال و دستیار پیشین روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک هم به عنوان کمک او مشغول به کار شود.

تا به امروز حضور میلان اشکرینیار مدافع 28 ساله اهل کشور اسلواکی تیم اینتر در پاری سن ژرمن قطعی شده و او قرار است پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا که شامگاه 20 خرداد در ورزشگاه آتاترک استانبول میان نراتزوی و منچسترسیتی برگزار می شود، راهی پاریس شود.

مارکو آسنسیو مهاجم کناری رئال مادرید مادرید هم به احتمال زیاد قرارداد خود را با پاری سن ژرمن نهایی و فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

وبگاه گل نوشته برناردو سیلوا، هافبک-مهاجم پرتغالی تیم منچسترسیتی یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی پاری سن ژرمن است. مسائل مربوط به بازی جوانمردانه مالی باعث شد دست پاریسی ها از جذب او در تابستان گذشته کوتاه بماند، اما حالا این مشکل برطرف شده است. از او به عنوان جانشین مسی در پاریس نام برده می شود.

رندال کونو موآنی، مهاجم 24 ساله فرانوس تیم آینتراخت فرانکفورت آلمان هم برای پست شماره 9 پاریسی ها در نظر گرفته شده است. با این حال او بازیکن ارزانی نیست و تیم آلمانی برچسب 100 میلیون یورویی را روی نام او زده است.

پاریسی ها برای خط میانی خود هم روی مانوئل اوگارته، هافبک دفاعی پرتغالی تیم اسپورتنیگ لیسبون حساب باز کرده اند. چلسی هم علاقه مند به جذب این بازیکن 22 ساله بود، اما گفته می شود به دلیل قیمت 60 میلیون یورویی او، آبی های لندن از جذب اوگارته منصرف شده اند و حالا پاری سن ژرمن تنها مشتری او است.

گل می گوید باشگاه متمول مرکز فرانسه برای سر و سامان دادن به اوضاع ناگوار خط دفاعی خود به سراغ لوکاس هرناندز، ملی پوش فرانسوی تیم بایرن مونیخ رفته است. هرناندز 27 ساله توانایی بازی در پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و می تواند برای پاریسی ها چاره ساز باشد.

گفته شده برادران تورام هم در رادار پاریسی ها قرار گرفته اند. مارکوس که مهاجم تیم مونشن گلادباخ آلمان است، قراردادش با این تیم به خاتمه رسیده و بازیکن آزاد است. جذب چفرن هم که هافبک تیم نیس فرانسه است، خرج زیادی روی دست پاری سن ژرمن نخواهد گذاشت.

خاتمهی پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لیست خرید تابستانی پاریسی ها برای پر کردن چاله های بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خرید تابستانی پاریسی ها برای پر کردن چاله های بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید