یادداشت میهمان، ما متخصص نخبه سوزی هستیم!

به گزارش وبلاگ عکس، خاک خورده های فوتبال بیرون از گود حرص می خورند و روزمرگی می نمایند و امیدی به حل مسائل ندارند.

یادداشت میهمان، ما متخصص نخبه سوزی هستیم!

به گزارش وبلاگ عکس، فوتبال دیگر آن هیجان را برایمان ندارد. توپ به گردش در می آید و تور دروازه ها هم به لرزه در می آید. طرفدار به هوا می پرد و فریاد می کشد اما دریغ از کمی هیجان! با روح و روان مردم کاری نموده اند که دیگر این هیجانات هم اثری روی افسردگی که روی فوتبال سایه انداخته است، ندارد.

در این فوتبال جای نخبه ها بیرون است و افرادی که هیچ چیز از فوتبال نمی دانند جای آنها را گرفته اند. خاک خورده های فوتبال بیرون از گود حرص می خورند و روزمرگی می نمایند و امیدی به حل مسائل ندارند. آنهایی هم که راهی برای خدمت به فوتبال پیدا می نمایند خیلی زود از نموده خود پشیمان می شوند و خانه نشینی را به حضور زیر سایه خودخواهی ها را ترجیح می دهند!

هنوز کسی نمی داند فوتبال ایران از رانده شدن خاک خورده های فوتبال چه سودی می برد. رئیس فدراسیون فوتبال خودش را تافته جدا بافته این فوتبال می داند و می خواهد هر کس را که دوست دارد در راس امور فوتبال قرار دهد و ابایی از فراری شدن نخبه های فوتبال ندارد. برایش مهم نیست فردی را راس هر کاری قرار دهد و مردم هم او را ابوالمشاغل معرفی نمایند!

برایش هم مهم نیست نخبه هایی مثل محمد حسن انصاری فرد از این فوتبال فرار نمایند و زیر بار زور و فشار نروند! محمد حسن انصاری فرد را سال هاست می شناسیم. نخبه ای که می توانست همچون زمانی که در مستطیل سبز طرفداران تیمش را به وجد می آورد در امر مدیریت و مربیگری فوتبال نیز نامی ماندگار در این فوتبال پیدا کند اما هر بار که پا در میدان گذاشت کاری کردند که او سال ها گوشه نشینی را به هر کار دیگری ترجیح دهد. امثال انصاری فرد، سرخ و آبی و سبز و زرد، در این فوتبال زیاد هستند که یا شانسی برای اثرگذاری در فوتبال ندارند یا آنها را از فوتبال بیزار و فراری می نمایند. مدیران بسیاری در میان پیشکسوتان هستند که فرصت کار به آنها داده نمی گردد. آنقدر بیرون گود می مانند تا نوبت به دور زدن تابوتشان در استادیوم پیر تهران برسد یا بی سر و صدا دور از وطن و دور از پایتخت به خواب ابدی فرو روند و مردم هم نامشان را برای همواره از یاد ببرند.

هر کس هم حرفی بزند باید یا ساکت گردد یا سکوت کند! فقط می گویند ساکت باش. حتی در برابر نخبه سوزی و دیده نشدن پیشکسوتان! کمر فوتبال ما زیر بار این نخبه سوزی خواهد شکست. واقعا تاج و ساکت برای آیندگان فوتبال چه توضیحی خواهند داشت؟!

یادداشت از رضا ریاضتی

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یادداشت میهمان، ما متخصص نخبه سوزی هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادداشت میهمان، ما متخصص نخبه سوزی هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید