یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به گزارش وبلاگ عکس، طراحی سایت حرفه ای یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار است. صاحبان مشاغل علاقه مند هستند که سایت شان به بهترین شکل با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. ارتباط غیرحضوری و آنلاین پیروز یکی از مهم ترین مواردی است که یک شرکت طراحی وب سایت باید برای مشتریان خود در نظر بگیرد و در عین حال مخاطب هدف شهر و منطقه را هم بررسی کند. در ادامه قصد داریم به ویژگی های مهم شرکت طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل بپردازیم.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

وب سایت باید موثر باشد

طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل باید طوری باشد که کاربر اینترنت پیروز شود هدفی که برای آن وارد وب سایت شده را به روشی ساده انجام دهد.

وب سایت باید کارآمد باشد

کاربر اینترنت باید بتواند اقدامات خود را به سرعت و به طور مستقیم با کمترین خطا (یا سهولت در اصلاح آنها) انجام دهد.

وب سایت باید رضایت را به همراه داشته باشد

برای طراحی سایت در تبریز و اردبیل باید در خدمت کاربران منطقه خود باشد. بنابراین کاربران اینترنت باید پس از تکمیل و انجام پیروزیت آمیز اقدام خود راضی باشند.

ارگونومی یک سایت باید به چه مواردی احترام بگذارد؟

توصیه اصلی ما به شما این است که هنگام طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل خود را به جای بازدیدکنندگان این منطقه قرار دهید. شما آن را برای آنها ایجاد کردید. با در نظر گرفتن این موضوع، اعمال قوانین زیر برای شما آسان تر خواهد بود و سایتی را ارائه می دهید که به بازدیدکنندگان شما اطمینان داده و اعتماد را القا می کند.

طراحی واضح، ساده و دقیق

صفحه اول سایت، صفحه ای است که اغلب بیشترین بازدید را خواهد داشت. بنابراین ضروری است که بازدیدکنندگان بلافاصله بخواهند بیشتر بدانند. اولین هدف شما باید ساده کردن کار با سایت برای مشتریان باشد. البته همه صفحات شما نیز باید به این قانون احترام بگذارند؛ زیرا بازدیدکنندگان شما می توانند از هر صفحه ای به سایت شما دسترسی داشته باشند.

متون خواندنی

خواندن یک متن در رایانه به سرعت چشم ها را خسته می کند. بنابراین در طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل از ستون های متنی که خیلی پهن یا خیلی نازک هستند، فونت های ناخوانا یا خیلی عجیب و غریب، متن های روی پس زمینه خاکستری و غیره خودداری کنید. در عوض باید موارد زیر را رعایت کنید؛

  • متن سیاه در پس زمینه سفید؛
  • اندازه فونت استاندارد؛
  • یک فونت کلاسیک؛
  • بک لینک ها؛
  • پاراگراف های متن با عنوان جداگانه تقسیم شوند.

عدم استفاده از حرکت و انیمیشن

تا حد امکان از انیمیشن ها و سایر ابزارهای بی فایده در طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل خودداری کنید. جدا از این که زمان بارگذاری سایت را کاهش می دهند، چشم ها را به شدت خسته می کنند و مهم تر از همه، بازدیدکنندگانی را که وقت خود را صرف بستن آنها می کنند یا برای خواندن بقیه صفحه بین آنها می گذرانند، آزار می دهند.

نمایش سریع

کاربران اینترنت افرادی هستند که عجله دارند. اگر می خواهید بازدیدکننده شما به همان سرعتی که وارد شده است از صفحات شما بازدید کند، وزن صفحات خود را کاهش دهید.

طرح صفحه قابل خواندن

هر صفحه باید عنوان و طرحی دلپذیری داشته باشد. از زیرنویس ها، پاراگراف های کوتاه و مختصر استفاده کنید. به کاربران اینترنت خود اجازه دهید به راحتی راه خود را پیدا کنند.

منوهای قابل دسترس و شهودی

انتظار نداشته باشید که بازدیدکنندگان شما بیش از 10 ثانیه وقت صرف کنند تا بفهمند سایت شما چگونه کار می کند. منوی شما باید در نگاه اول واضح و قابل دسترس باشد.

سلسله مراتب بصری عناصر

برای اینکه چشم بازدیدکنندگان را به طراحی خود جلب کنید، باید در هنگام طراحی سایت حرفه ای در تبریز و سئو سایت در اردبیل روی تضادهای مهم ترین قسمت های سایت خود کار کنید. اما مراقب باشید که باعث سرگیجه مخاطب نشوید. یک تمرین خوب برای بررسی اینکه آیا کنتراست شما خوب است با فتوشاپ صفحه خود را کمی تار کنید تا ببینید تمرکز شما در درجه اول کجاست؟

منبع: اتاق

به "یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در تبریز و اردبیل باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید