یک قلعه 600 ساله با خندق اطرافش در فرانسه پیدا شد

به گزارش وبلاگ عکس، ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارشات منتشر شده، یک قلعه 600 ساله با خندق اطرافش در فرانسه پیدا شد.

یک قلعه 600 ساله با خندق اطرافش در فرانسه پیدا شد

باستان شناسان بقایای یک قلعه قرون وسطایی قرن چهاردهمی از جمله یک خندق را که در زیر حیاط یک هتل تاریخی در فرانسه پنهان شده بود، کشف کردند.

جواهرات، قابلمه ها، تابه ها و قفل ها از جمله آثاری بودند که بدست آمدند و سرنخ هایی درباره اشرافی که نزدیک به یک قرن از قلعه استفاده می کردند، ارائه می کردند.

در بهار 2023، باستان شناسان مؤسسه ملی تحقیقات باستان شناسی پیشگیرانه فرانسه (INRAP) حیاط و زیرزمین های هتل لاگورس را که در قرن هجدهم بر فراز خرابه های یک قلعه قرون وسطایی معروف به Château de lHermine ساخته شده بود، حفاری کردند. این قلعه که در روستایی در ساحل غربی منطقه بریتنی نهاده شده است، به عنوان قلعه و اقامتگاه جان چهارم، دوک بریتانی در سال 1381 میلادی ساخته شد.

از قرن 10 تا 16، بریتانی یک استان فئودالی قرون وسطایی بود که پس از اخراج وایکینگ ها از منطقه تأسیس شد. بریتانی که اساساً یک کشور کوچک بود، به وسیله یک سلسله دوکهای موروثی اداره میشد. هنگامی که جان چهارم در سال 1365 میلادی به قدرت رسید، آغاز به ساخت قلعه های متعددی در سراسر بریتانی کرد و قلعه هرمین به مقر دوک نشین تبدیل شد.

اما این قلعه تنها یک قرن مورد استفاده نهاده شد تا اینکه زمانی که نوه جان چهارم، فرانسیس دوم مرکز دوک نشین را منتقل کرد، ویران شد.

بازسازی ها در قرنهای 18 تا 20 این ساختمان را در زمانهای مختلف به یک هتل سپس به یک دانشکده حقوق و در نهایت دفاتر دولتی بر فراز قلعه اصلی قرن چهاردهم تبدیل کرد.

نقشه دقیق قلعه جان چهارم ناشناخته بود تا اینکه باستان شناسان در سال 2021 آغاز به کشف پایه های آن کردند تا این بنای تاریخی را به مکان تازه موزه هنرهای زیبا تبدیل نمایند.

در حین کاوش در حیاط هتل قدیمی باستان شناسان طبقه همکف اقامتگاه دوک را به همراه بقایای یک برج مشرف به یک خندق بیرونی پیدا کردند. این قلعه حدود 138 فوت (42 متر) طول و 56 فوت (17 متر) عرض و با دیوارهایی تا 18 فوت (5.5 متر) ضخامت دارد. در داخل پلکانهای متعددی از جمله یک راه پله تشریفاتی به همراه قالب های کنده کاری شده و سردرهای تزئین شده وجود داشت. طبق بیانیه INRAP، این پلان معماری به طرز هوشمندانه ای عملنمودهای دفاعی را با موارد مسکونی ترکیب نموده است.

منبع: همگردی

به "یک قلعه 600 ساله با خندق اطرافش در فرانسه پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قلعه 600 ساله با خندق اطرافش در فرانسه پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید