8 توصیه مهم افراد محلی به گردشگران

به گزارش وبلاگ عکس، مردم محلی همواره بیشتر از جهانگرد ها می دانند و این یک قاعده است و بحثی در آن نیست. چیزی که خبرنگاران در این نوشتار می خواهد به شما ارائه کند، مواردی هستند که مردم محلی می دانند اما جهانگرد ها نه. آیا تابحال این اتفاق پیش آمده که جهانگردی را در شهر و در محل زندگی خودتان در حال اجرا کار خاص و یا رفتن به جای خاصی ببینید و دوست داشته باشید تا او را متوقف نموده و با او صحبت کنید؟ اگر چه نکاتی که در زیر آمده را در کتابچه های راهنمای گردشگری هم می توانید بخوانید اما این مطلب فقط به شما اطلاعاتی درباره این مکان ها نمی دهد بلکه نکاتی که افراد محلی هر منطقه درباره آن نگران هستند را هم بیان می نماید. شاید این اطلاعات برای افرادی که زیاد سفر می نمایند، قدیمی باشد اما برای جهانگرد های تازه نفسی که می خواهند جهانگردی و سفر به دور جهان را آغاز نمایند، مفید و کاربردی است. با این 8 توصیه همراهمان باشید:

8 توصیه مهم افراد محلی به گردشگران

آمستردام

اگر به این شهر سفر می کنید، در مسیرهای قرمز رنگ قدم نزنید چون این مسیرها برای عبور دوچرخه سواران هستند و مطمئنا به وسیله یکی از آنها، زمین می خورید.

آلاسکا

البته که خرس های این منطقه خطرناک هستند اما بهتر است حواستان به گوزن های شمالی هم باشد، شاخ آنها به راحتی می تواند بدن انسان را پاره کند. علاوه بر این، جاده هایی که نزدیک به صخره های شیب دار هستند را هم از قلم نیاندازید.

هالیوود

ستاره هایی که روی پیاده روی مشاهیر وجود دارند را لمس نکنید، به جز این، نشستن روی زمین پیاده رو هم اصلا ایده خوبی نیست چون بسیار کثیف است. به این نبایدها، نزدیک کردن صورت به ستاره ها برای گرفتن عکس، که یکی از سوژه های اصلی عکاسی است را هم اضافه کنید.

نیویورک

اگر در خیابان های پر هیاهوی شهر، هوس خوردن یک هات داگ نیویورکی را کردید، یادتان باشد که بیشتر از 2 دلار برای آن نپردازید.

پاریس

اگر در این شهر شما آغاز به انگلیسی صحبت کردن کنید، آنها جوابتان را به فرانسوی می دهند! اما اگر کمی سعی کنید تا لااقل چند کلمه فرانسوی حرف بزنید، آنها جوابتان را به انگلیسی می دهند! یا حداقل کمی بیشتر کمکتان می نمایند. یکی از کارهای هوشمندانه این است که همواره قبل از اینکه بخواهید آغاز به انگلیسی حرف زدن کنید، از آنها بپرسید که آیا انگلیسی صحبت می نمایند یا نه.

پارک ملی یلواستون در آمریکا

اگر حیوانی چنگال یا دندان های تیزی ندارد، به این معنا نیست که نمی تواند شما را بکشد.

رم

رم یکی از آن جاهایی است که باید در آن مراقب خرید بستنی بود! هنوز معلوم نیست که چرا قیمت بستنی در این شهر تا این مقدار بالا است اما بطور کلی تا وقتی که برای خوردن بستنی در جایی ننشسته اید لازم نیست نگران هزینه باشید. برترین کار این است که بستنی تان را خریداری کنید و آن را در جای دیگری میل کنید.

استرالیا و فلوریدا

اگر می خواهید برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از آفتاب و ساحل به این منطقه ها سفر کنید، حتما یک ضدآفتاب خیلی قوی همراهتان داشته باشید در غیر اینصورت پوستتان دچار سوختگی شدیدی می گردد و اشعه ها هم به شدت خطرناک هستند. آفتاب در استرالیا و فلوریدا به معنای واقعی مستقیم می تابد و می تواند باعث سوختگی درجه 2 گردد.

منبع: list25.com

منبع: الی گشت

به "8 توصیه مهم افراد محلی به گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 توصیه مهم افراد محلی به گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید