شروع فعالیت موج دوم سامانه بارشی از ظهر امروز

به گزارش وبلاگ عکس، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، از شروع فعالیت موج دوم سامانه بارشی از ظهر امروز تا صبح فردا در سطح استان اطلاع داد.

شروع فعالیت موج دوم سامانه بارشی از ظهر امروز

به گزارش وبلاگ عکس از کرمانشاه، شهناز حق پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : در ادامه فعالیت سامانه حاکم بر جو منطقه موج دوم از این سامانه به تدریج از ظهر امروز تا صبح فردا در برخی از ساعات وزش باد نسبتا شدید، بارندگی و رعد و برق در سطح استان می گردد.

او گفت : شرایط ناپایدار و بارندگی در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار است و بارش ممکن است در پاره ای از نقاط با رگبار پراکنده تگرگ هم همراه باشد؛ این شرایط سبب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی از منطقه ها به ویژه برای نواحی یاد شده خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه نمود: موج سوم از سامانه مذکور از رطوبت کمتر، اما هسته سردتری برخوردار است و در روز های چهارشنبه و پنجشنبه جو استان را تحت تأثیر قرار می دهد این موج هم بارش های آن عمدتا برای نیمه غربی استان در پی خواهد داشت که به علت همراهی با هوای سرد بارش آن علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها ممکن است در منطقه ها سردسیر هم به شکل برف دیده گردد.

او اضافه نمود: مه صبحگاهی به ویژه در نواحی سردسیر و مرطوب به ویژه در اوایل روز چهارشنبه پدیده مورد انتظار طی چند روز آینده خواهد بود .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع فعالیت موج دوم سامانه بارشی از ظهر امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت موج دوم سامانه بارشی از ظهر امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید