آیفون ایکس آر محبوب ترین گوشی اپل!

به گزارش وبلاگ عکس، به نظر می رسد که آیفون مقرون به صرفه قیمت و مقرون بصرفه ایکس آر از محبوبیت و استقبال بیشتری نسبت به دو پرچمدار دیگر اپل بخصوص آیفون ایکس اس برخوردار شده است.

آیفون ایکس آر محبوب ترین گوشی اپل!

با گذشت تقریبا شش ماه از زمان رونمایی سه مدل نو از آیفون های مدل 2018 که نسخه ارزان قیمت و ارزان آن آیفون ایکس آر نام دارد، تازه ترین آمارهای فروش نشان می دهد که این گوشی از دو مدل پرچمدار دیگر یعنی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بیشتر به فروخته شده است که این به وضوح نشان دهنده محبوبیت و استقبال بی نظیر کاربران از نسخه ارزان قیمت و مقرون بصرفه گوشی های نو آیفون است.

تقریبا می توان گفت آیفون ایکس آر تمامی قابلیت های دو نسخه دیگر را دارد و یکی از بزرگ ترین دلایلی که موجب کاهش قیمت تمام شده و نهایی آن نسبت به دو آیفون دیگر شده، بهره گیری از نمایشگر ال سی دی بجای اولد است. البته آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به قابلیت دیگری، پشتیبانی از دو سیم کارت فعال، نیز مجهز هستند که موجب می گردد بسیاری از کاربران و علاقمندان در سراسر دنیا که تا به امروز تنها به علت عدم پشتیبانی آیفون از دو سیم کارت، گوشی های اندرویدی روی آورده بودند، به سمت خریداری این آیفون های نو جذب شوند. آیفون ایکس آر (iPhone XR) که برای جایگزینی آیفون 8 و 8 پلاس معرفی گردید، با قیمت حداقل 749 دلار و حداکثر 899 دلار به فروش رسیده است.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، این آمارها بعلاوه پیش بینی تحلیلگران محصولات اپل همانند مینگ چی کو، را تایید نموده که پیشتر برآورد نموده بودند انتظار می رود که آیفون ارزان قیمت و ارزان از دو پرچمدار دیگر فروش بالاتر و موفقیت آمیزتری را تجربه کند. آنها بعلاوه پیش بینی نموده بودند که آیفون ایکس آر، 55 الی 60 درصد از اندازه فروش آیفون های اپل را از آن خود خواهد نمود.

منبع: انتخاب

به "آیفون ایکس آر محبوب ترین گوشی اپل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون ایکس آر محبوب ترین گوشی اپل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید