اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از پنجشنبه ، جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز

به گزارش وبلاگ عکس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از فردا شب در تمام شهرهای کشور اطلاع داد.

اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از پنجشنبه ، جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز

به گزارش وبلاگ عکس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک در مصاحبه با فارس در مورد آخرین شرایط اجرای محدودیت های کرونایی در جاده ها و محورهای مواصلاتی کشور گفت: محدودیت های طرح کرونا همچنان در جاده ها ادامه دارد و خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع است.

وی با اعلام این مطلب که شناسایی تخلفات ترددها هم توسط دوربین و هم توسط تیم های گشت پلیس راه و راهور انجام می گردد اظهار داشت: جریمه یک میلیون تومانی ورود به شهرهای قرمز و 500 هزار تومانی ورود به شهرهای نارنجی اعمال می گردد؛ همچنین به ازای هر 24 ساعت تردد غیر مجاز در شهرهای قرمز و نارنجی یک بار دیگر بر مبلغ جریمه افزوده می گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که بر اساس مصوبات ستاد کرونا امشب محدودیت تردد شبانه به علت حضور مردم در مراسم شب قدر اجرا نمی گردد گفت: از فردا دوباره ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها اجرا شده و تردد از 22 تا 3 صبح ممنوع است.

منبع: جام جم آنلاین

به "اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از پنجشنبه ، جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از پنجشنبه ، جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید