اعمال قانون نزدیک به 106 هزار خودرو در زنجان

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/زنجان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در مورد محدودیت های تردد کرونا، پلیس زنجان 105 هزار و 992 فقره اعمال قانون نموده است.

اعمال قانون نزدیک به 106 هزار خودرو در زنجان

سرهنگ حمیدرضا قدیمی عصر امروز (11 خردادماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری زنجان برگزار گردید، در رابطه با اعمال محدودیت تردد استانی، اظهار کرد: از ساعت 12 فردا تا ساعت 12 روز سه شنبه (17 خرداد) تردد هرگونه خودرو در همه رنگ بندی کرونایی، برای ورود و خروج در استان زنجان ممنوع است.

وی اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تردد استانی، در محورهای مواصلاتی زنجان - قزوین، طارم - منجیل، زنجان - بیجار، زنجان - تبریز، زنجان - میانه و قیدار - همدان با خودروهای بومی که قصد خروج از استان را دارند، برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول در رابطه با اعمال قانون خودروهایی که در بازه زمانی 12 الی 17 خردادماه قصد ورود به استان زنجان دارند، توضیح داد: خودروهایی که قصد عبور دارند به وسیله دوربین های هوشمند و در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا جریمه خواهند شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امنیت مراکز واکسیناسیون بیشتر در استان، گفت: پلیس اطلاعات شهرستان های استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی ادارات برون سازمانی نظارت بر اصناف مشاغل 3 و 4 را با قوت انجام می دهند.

قدیمی با اشاره به راه اندازی مرکز 16 ساعته تست کرونا توسط نیروی انتظامی نیز، اظهار کرد: محل های استقرار نیروی انتظامی در مناطق نارنجی و زرد به 9 محل ارتقاء یافته و تعداد نیروهای به کار برده شده در این طرح نیز، شامل 250 نفر با 85 دستگاه دوربین فعال و 35 دستگاه دوربین البسه آنلاین می شوند.

وی در رابطه با میزان تردد خودروها از 15 فروردین ماه تا به امروز در محورهای مواصلاتی استان زنجان، اضافه کرد: در طول این مدت، 176 هزار و 325 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 145 هزار و 437 دستگاه خودرو بوده که 21 درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی از رعایت 38 درصدی میزان رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان از 15 فروردین تا به امروز اطلاع داد و توضیح داد: در بازه زمانی مذکور 52504 دستگاه خودرو که قصد ورود به استان زنجان را داشتند، عودت داده شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در رابطه با اعمال قانون خودروها در مورد محدودیت های تردد کرونایی، گفت: از 15 فروردین ماه تا به امروز 69 هزار و 75 فقره به مبلغ دو میلیون ریال، 6 هزار و 249 فقره به مبلغ 5 میلیون ریال، 30 هزار و 668 فقره به مبلغ 10 میلیون ریال و در جمع 105 هزار و 992 فقره خودرو اعمال قانون شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعمال قانون نزدیک به 106 هزار خودرو در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال قانون نزدیک به 106 هزار خودرو در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید