اجرای 300 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان بوشهر

به گزارش وبلاگ عکس (ایبنا) در بوشهر، حیدر راهب در این باره گفت: از مجموع این برنامه ها، 15 برنامه به صورت استانی و 293 برنامه در سطح منطقه ای اجرا شد. این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ غدیر و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شدند.

اجرای 300 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان بوشهر

وی اضافه نمود: دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر فرصتی برای تبیین مبانی اعتقادی اسلام به ویژه شیعه است که بسترساز حاکمیت مهدوی است و در واقع شناساندن جایگاه امامت و ولایت به نسل کنونی و فردای جامعه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر بیان نمود: مسابقات کتابخوانی با موضوعات غدیر شناسی و امامت، پویش مجازی غدیر، مسابقات نقاشی، مشاعره، نشست های کتابخوانی، نمایشنامه خوانی، عصر شعر آیینی، پویش دلنوشته با موضوع غدیر، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، مسابقات داستان گویی و شعر خوانی و خاطره نویسی از مهم ترین عناوین برنامه های برگزارشده در طول این دهه در کتابخانه های عمومی استان بود.

راهب با اشاره به استقبال مطلوب از این برنامه ها، یادآور شد: در این برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی شاهد مشارکت و استقبال مطلوب اقشار مختلف مردم به ویژه بچه ها و نوجوانان بودیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای 300 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 300 برنامه ویژه دهه امامت و ولایت در کتابخانه های عمومی استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید