استفاده از بز ها برای از بین بردن علف های هرز در تگزاس

به گزارش وبلاگ عکس، استفاده از بز ها برای از بین بردن علف های هرز در تگزاس

استفاده از بز ها برای از بین بردن علف های هرز در تگزاس

مقامات یک پارک در شهر سان آنتونیو در استان تگزاس آمریکا از بز ها برای از بین بردن علف های هرز استفاده می نمایند. بز ها با آمدن به این پارک آغاز به چرا و از بین بردن علف های هرز می نمایند.

به گزارش وبلاگ عکس، مسئول پارک گفت: ما به دلایل مختلف از بز ها برای از بین بردن علف های هرز استفاده می کنیم. ما در اینجا از 150 راس بز استفاده می کنیم. با این اقدام به محیط زیست آسیبی وارد نمی گردد.

هدف از این کار از بین بردن علف های هرز است. این علف ها مقادیر زیادی آب برای رشد خود مصرف می نمایند. با از بین رفتن آن ها این آب به درختان کاج در منطقه می رسد.

مسئول پارک گفت: شرکت ما نمی خواهد که این بز ها را به کشتارگاه ببرد. ما به آن ها احتیاج داریم و آن ها را برای از بین بردن علف های هرز به پارک های مختلف می بریم. ما برای پرورش نسل بعدی به آن ها احتیاج داریم.

یک بازدید نماینده هم گفت: استفاده از بز ها در اینجا برای از بین بردن علف های هرز یک اقدام در جهت حفاظت از محیط زیست است. این روش نسبت به استفاده از دستگاه های علف چین و بعلاوه استفاده از سم برای از بین بردن علف ها ایمن تر است. ما نزدیک رودخانه هستیم و این مواد سمی می تواند بر روی رودخانه اثر منفی داشته باشد و آن را آلوده کند. علاوه بر این ما می توانیم بز ها را ببینیم و از این کار لذت ببریم.

بازدید نماینده دیگری نیز گفت: من همواره در اینجا پیاده روی می کنم و می دوم. من همراه سگ خود در اینجا قدم می زنم. از اینکه اینجا پاکسازی شده است، بسیار خوشحالم.

منبع: فرارو

به "استفاده از بز ها برای از بین بردن علف های هرز در تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از بز ها برای از بین بردن علف های هرز در تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید