استقلال برای بازیکنان جدید شمشیر دولبه است، لیگ بلاتکلیف است

به گزارش وبلاگ عکس، جمال ندافی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: نا معین بودن زمان شروع لیگ بزرگ ترین معضل کنونی فوتبال است. بازیکن، باشگاه و مربی سرگردان و بلاتکلیف هستند. چه چیزی در فوتبال از این بدتر که تیم ها بدنسازی خود را انجام داده اند و نمی دانند چه زمانی و کجا باید به میدان بروند.

استقلال برای بازیکنان جدید شمشیر دولبه است، لیگ بلاتکلیف است

وی اضافه نمود: این بی برنامگی و بلاتکلیفی باعث می گردد تا بازیکنان هم از نظر روحی و روانی به هم بریزند و همین موضع شرایط را برای آسیب دیدگی آماده می نماید.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد جابجایی این تیم بیان داشت: تا بازیکنان جدید در مسابقات رسمی دیده نشوند نمی توان قضاوتشان کرد. استقلال برای بازیکن جدید یک شمشیر دو لبه است. ممکن است یک بازیکن را عرش ببرد و ممکن است یک بازیکن را زمین بزند. این بسته به ظرفیت های روحی و شخصیتی بازیکنان دارد که چطور از این شمشیر دو لبه استفاده نمایند.

ندافی با اشاره به حل شدن مشکل پرو پئیچ گفت: اولا خوشحالم که این پرونده بسته شد تا خطر محرومیت از استقلال دور گردد. اما ایجاد و بزرگ شدن مشکل این بازیکن را در بی تدبیری مدیران سالهای اخیر باشگاه می دانم. اصلا نباید چنین مسئله ای به ایجاد می شد که حالا اینطوری حل گردد.

وی اضافه نمود: متاسفانه فیلترهای خوبی برای استخدام بازیکن خارجی در استقلال و دیگر باشگاه ها نیست. در همین استقلال به جز تعدادی معدودی بازیکن مثل جانواریو، ساموئل، جباروف، تیام و پاتوسی بازیکن خارجی خوب دیگری که بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد در این سالها نیامده. به جز این نفرات دیگر خارجی ها یک جورهایی حیف و میل بودجه بوده. بازیکن خارجی بی کیفیت می آورند و بدون توجه به این که آنها یک پشتوانه ای مثل فیفا دارند، رهایشان می نمایند تا بروند و این مسائل برای باشگاه ایجاد گردد.

هافبک سابق آبی پوشان گفت: متاسفانه فوتبال و به خصوص استقلال و پرسپولیس بهترین ویترین برای مطرح شدن، چهره شدن و شهرت است و خیلی از مدیران برای رسیدن به این شهرت از روابط خود استفاده می نمایند تا بر کرسی های مدیریتی این باشگاه ها بنشینند.

ندافی در ادامه تاکید نمود: این موضوع متاسفانه باعث می گردد این افراد به فوتبال بیایند و در حین مدیریت کار کردن را هم یاد بگیرند و طبیعی است که فوتبال ایران باید تاوان این اتفاقات را بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال برای بازیکنان جدید شمشیر دولبه است، لیگ بلاتکلیف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال برای بازیکنان جدید شمشیر دولبه است، لیگ بلاتکلیف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید