اعتراض خبرگزاری فارس به علی دایی: قهرمان ملی دروغ نمی گوید

به گزارش وبلاگ عکس، خبرگزاری فارس از موضع گیری علی دایی درباره اخبار مربوط به مدرسه شاهد اردبیل و ادعای درگذشت یک دختر نوجوان انتقاد کرد.

اعتراض خبرگزاری فارس به علی دایی: قهرمان ملی دروغ نمی گوید

فارس نوشت: پمپاژ سنگین رسانه های ضدانقلاب بعضی را در این ماجرا به دام انداخت. از چهره های معروفی که ظاهرا این روایت سازی دروغ را باور نموده بود، علی دایی فوتبالیست پرآوازه کشورمان است. دایی در پیج شخصی خود نوشت: سکوت ناشی از هتک حرمت به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که پایه های علمی و معرفتی خود را در این نهاد پرورش داده ام امروز منجر به برخورد با دانش آموزان در یکی از مدارس در زادگاهم شده، سکوتی که تاوان مرگ دارد و هر روز داغی دیگر بر دل جای جای ایرانم می نشاند که حکم خیانت به انسانیت و میهنم را دارد. من عضو هیچ گروهی نیستم، من جز کوچکی از این مردم شریف هستم که دغدغه هایشان دغدغه من است.

خوب است آقای دایی به این چند مسئله توجه نمایند:

آقای دایی، از دانشگاه شریف که بگذریم، اردبیل شهر خودتان است و اگر جویا می شدید مسوولان شهر حتما برایتان شرح می دادند که در این مدرسه چه گذشته است.

اینکه شما به استناد روایت رسانه های ضدانقلاب موضع می گیرید و از اصل ماجرا آگاه نیستید نه تنها سرمایه اجتماعی خودتان را دچار آسیب می نماید بلکه باعث می گردد شما شریک هر اتفاقی که در اردبیل و دیگر شهرهای کشور به سبب این موضع گیری غلط رقم بخورد باشید.

آقای دایی شما شبیه دیگرانی نیستید که مانند کف روی آب خود را از دریای ملت ایران جدا کردند و خود را شریک خون های ریخته شده در این اغتشاشات کردند. مردم ایران برای شما احترام قائلند و شما را قهرمان ملی خود می دانند اما نباید فراموش کنید قهرمان ملی دروغ نمی گوید.

منبع: فرارو

به "اعتراض خبرگزاری فارس به علی دایی: قهرمان ملی دروغ نمی گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض خبرگزاری فارس به علی دایی: قهرمان ملی دروغ نمی گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید